Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 25 грудня, 06:58:46

Мунварта перевірить і винесе приписи на демонтаж рекламних вивісок, які не відповідають затвердженому дизайн-коду

25.05.2023   11:29Агенцiя

Таке доручення під час загальноміської щотижневої наради 23 травня дав муніципальній варті в.о. міського голови Олександр Ломако.

— Дайте мені в п'ятницю проміжний звіт з моніторингу, починаючи з центральної частини міста та проспекту Левка Лук'яненка, дотримання нашого дизайн-коду по вивісках. Є приклади, де його не дотримуються, наприклад, перехрестя просп. Перемоги та вул. Гончої. Те, що там повісили на фасад магазину, не відповідає нашому рішенню, прийнятому на виконкомі, яке пройшло і регуляторну процедуру. Ми почали цю роботу восени, напередодні повномасштабного вторгнення, сьогодні треба продовжувати вирішувати подібні питання — демонтувати їх. Незважаючи на те, що підприємець поніс витрати, незважаючи на те, що йому так подобається і здається, що буде більше клієнтів, це неповага до міста. Тому припис і демонтаж, — прозвучало в дорученні в.о. міського голови.

Нагадаємо, що Чернігів до 24 лютого 2022 року рухався у напрямку мінімізації зовнішньої реклами та уніфікації вивісок. Місто наближалося до європейських норм і стандартів.

Восени 2020 року було затверджено Концепцію оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення. До того часу оформлення рекламних вивісок здійснювалися на розсуд і смак власників, що часто досить сильно спотворювало зовнішній вигляд міста.

Зважаючи на виклики ковіду, підприємцям був даний  рік для поступового приведення своїх вивісок до затверджених норм. Вже з 2021-го співробітники муніципальної варти  почали перевіряти паспорти фасадів у власників бізнесу. Тим, у кого вони застаріли чи відсутні, виписували приписи і направляли на комісію з питань архітектури.

Далі по кожному закладу свої висновки робили фахівці профільного управління і надавали рекомендації щодо розміщення тих чи інших конструкцій на фасаді, аби вони не вибивалися із загальної ідеї.

Мета розробленого дизайн-коду — усі представники бізнесу повинні уніфікувати види, матеріали, стилі й розміри вивісок та інформаційних табличок, місця їх розміщення. В результаті — покращиться зовнішній вигляд фасадів будинків/вулиць і збільшиться привабливість міста для містян і гостей.

Пресслужба Чернігівської міської ради
Фото - Валентин Бобир

Останні новини Чернігівщини

24 грудня: цей день в Україні і світі

24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38

День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression

Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00

2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.

Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56

Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.

Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості

Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54

Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.

В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію

В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47

Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини