Проведено нараду з керівниками громад Прилуцького району
24 лютого перший заступник голови обласної ради Ніна Лемеш взяла участь у нараді з керівниками територіальних громад Прилуцького району, яка проводилась в обласній державній адміністрації з метою обговорення питатань соціально-економічного та інфраструктурного розвитку, що виникають в процесі реалізації реформи адміністративно-територіального устрою.
В нараді також взяли участь голова облдержадміністрації Анна Коваленко, заступник голови ОДА Олена Дума та керівник апарату ОДА Станіслав Робота.
На порядок денний засідання було винесено низку питань, що виникли в процесі діяльності громад району.
Зокрема, представники податкової служби - начальник головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Слотюк та її заступник Костянтин Синьогуб розповіли про запровадження системи Е-інформування органів місцевого самоврядування, яке, як зазначалося, покликане вдосконалити якість врядування, прискорити надання й отримання необхідної інформації та послуг, дозволить покращити взаємодію влади з мешканцями громад і сприятиме прозорості й відкритості комунікації громадян із державою.
Заступник начальника Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області Дмитро Безкостий акцентував увагу на створенні та функціонуванні підрозділів місцевої пожежної охорони задля безпеки населених пунктів, захисту людей від наслідків надзвичайних ситуацій і вчасного надання допомоги жителям громад.
Про проблеми забезпечення безперебійного і безпечного руху автошляхами регіону, а також утримання в належному стані доріг з керівниками громад спілкувались начальник служби у справах доріг в області Роман Сміяненко та начальник Управління капітального будівництва облдержадміністрації Богдан Кривенко.
Запитання стосовно окремих проблем, що виникають у процесі реалізації реформи адміністративно-територіального устрою, представники громад Прилуччини мали змогу поставити представникам профільних Департаментів облдержадміністрації. Так учасники наради обговорили питання фінансування об'єктів соціальної інфраструктури, передачі установ у комунальну власність, забезпечення належного функціонування медичної, освітньої, соціальної та культурної сфер для забезпечення компетентної роботи на розвиток територіальних громад.
Відділ інформаційного забезпечення та зв'язків з громадськістю виконавчого апарату Чернігівської обласної ради
Останні новини Чернігівщини
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових регіонів 11:34
Уряд ухвалив низку рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та започаткують системне державне фінансування пасажирських залізничних перевезень.
Стартували безоплатні освітні заходи з розвитку професійних навичок жінок 10:56
25 листопада відбувся перший онлайн-тренінг «Лідерство і соціальна відповідальність у бізнесі. Мистецтво партнерств» у межах програми «Підтримка розширення економічних прав жінок в Україні».
Директор підприємства підозрюється у заволодінні бюджетними коштами на ремонті лікарні 10:49
За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору підприємства у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, вчиненому в умовах воєнного стану та у видачі завідомо неправдивих офіційних документів службовою особою (ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України).
«Спас Чернігівський: Собор як місце єднання»: у Софії Київській презентували спецвипуск журналу про чернігівську пам’ятку 10:13
Вчора у Національному заповіднику «Софія Київська» провели презентацію спецвипуску журналу «Антиквар», присвяченого чернігівському Спасо-Преображенському собору.
Городнянські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищував допустиму норму більш ніж у 14 разів 09:35
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції ВП №3 (м. Городня) Чернігівського райуправління поліції викрили 53-річного водія автомобіля ВАЗ, який керував транспортом у стані алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.