Прилуки: нарада з керівниками відділів, управлінь та структурних підрозділів міської ради гуманітарної сфери
22 лютого, під головуванням профільного заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тетяни Шкуренко, відбулася нарада із керівниками відділів, управлінь та структурних підрозділів міської ради гуманітарної сфери.

У ході засідання начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Олена Александрова підняла питання щодо оприлюднення інформацій у формі відкритих даних на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.
З метою всебічного та достовірного висвітлення діяльності органу місцевого самоврядування, комунальних підприємств міста, оперативного інформування громадськості, відкритості, прозорості та доступу до публічної інформації 19 лютого 2021 року затверджено розпорядження секретаря міської ради “Про створення комунальними підприємствами міста сторінок у соціальній мережі Facebook”.
Секретар міської ради Сергій Чміль повідомив, що керівникам комунальних підприємств гуманітарної сфери: КП комбінат шкільного харчування “Шкільний”, КП “Телекомпанія “Прилуки”, КНП “Прилуцька центральна міська лікарня”, КНП “Прилуцький міський центр первинної медико-санітарної допомоги”, КНП “Прилуцька міська дитяча лікарня”, КНП “Прилуцька міська стоматологічна поліклініка” необхідно до 26 лютого призначити відповідальних осіб, забезпечити створення офіційних сторінок підприємств та в подальшому своєчасно оновлювати інформацію на офіційних сторінках підприємств у соціальній мережі Facebook.
Також на нараді посадовці розглянули низку нагальних питань у галузях освіти, медицини, культури та соціальної сфери, серед яких важливими залишається питання харчування дітей у закладах освіти, забезпечення прилучан лікарськими засобами, дотримання протиепідемічних заходів та температурного режиму в закладах освіти, культури, медицини.
Окрему увагу приділено питанню прибирання закріплених територій у зимовий період.
Заступник міського голови закцентувала увагу керівників щодо необхідності врахування перепадів температур повітря та вживання заходів безпеки щодо бурульок та ожеледиці біля будівель структурних підрозділів міської ради.
У ході наради обговорили і підготовку до загальноміських заходів.
Під час наради начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Олена Александрова акцентувала, що 23 лютого заплановані установчі збори з формування нового складу Громадської ради на 2021-2022 роки.
Заступник міського голови дала відповідні доручення начальникам відділів, управлінь міської ради та керівникам структурних підрозділів міськради гуманітарної сфери, поставила низку завдань на тиждень.
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю міської ради
Останні новини Чернігівщини
У Чернігові під час дронової атаки 12 жовтня поранено п’ятьох цивільних 11:21
Протягом минулої доби ворог 36 разів обстрілював Чернігівщину. Під атаками – 23 населені пункти. Більшість обстрілів – переважно FPV-дрони та скиди з БпЛА у прикордонні. Також армія рф застосовувала ударні дрони різних модифікацій.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:14
Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.
"Любеч. Ілюстрована історія" презентована в бібліотеці 11:09
9 жовтня 2025 року у межах засідання клубу "Краєзнавець" відбулася презентація науково-популярного видання "Любеч. Ілюстрована історія", авторами якої є любечани Сергій Граб та Анатолій Федорченко.
Infocrime Чернігів: маніпуляції та фейки вересня 11:06
За перший місяць моніторингу проєктом Infocrime Чернігів було виявлено 273 матеріали, що містять ознаки маніпуляцій або є фейками.

Пільги на комуналку для військових із Чернігова: хто має право та як оформити — пояснюють юристи 10:53
Чернігівці військові, які боронять Україну та мають статус учасників бойових дій, можуть отримати знижку на оплату комунальних послуг. Як оформити пільгу та які документи потрібні — роз’яснюють експерти Юридичного Гончаренко центру.