У Прилуцькому районі на капремонті Н-07 Київ - Суми регенерують основу дороги
У Прилуцькому районі біля села Боршна на ділянці капітального ремонту дороги Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (км 152 + 000 — км 161 + 300) розпочато регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу.

Працює спеціальна важка техніка. По завершенню цих робіт на нову основу укладатимуть асфальтобетон.
У 2020 році у Чернігівській області капітально ремонтується ділянка протяжністю 9 кілометрів. Покриття та основу дорожнього одягу буде приведено до сучасних норм навантаження, підвищено міцність конструктиву, стабілізовано пучиноутворюючі ґрунти, буде зроблено водовідвід с проїзної частини, відремонтовано водопропускні труби, облаштовано засоби організації безпеки дорожнього руху.
Також у 2020 році у Чернігівській області буде проведено реконструкцію чотирьох мостових переходів: два мости через річку Удай (км 148, км 161), один міст через річку Лисогір (км 188) та один шляхопровід (км 139).
Підрядна організація – ТОВ «ШБУ-77».
Дорога Н-07 Київ – Суми – Юнаківка забезпечує транспортний зв'язок міста Київ з північно-східною частиною України, проходить через Київську, Чернігівську і Сумську області.
Ділянка по території Чернігівської області має протяжність 142,8 км. Побудована у 1965–1980 роках за параметрами ІІІ технічної категорії. Має конструкцію дорожнього одягу на 78,4 км з цементобетону на основі з піску та на 64,4 км з чорного щебеню на дьогтеґрунтовій або щебеневій основі, місцями з верхнім шаром з асфальтобетону. На автодорозі знаходиться 9 мостів загальною довжиною 443 п.м., у тому числі 2 шляхопроводи через залізницю (124 п.м).Темпи появи фактичних руйнувань на всій протяжності дороги одностайно говорять про втрату дорожнім одягом несучої здатності.
Постійно виникають нові руйнування дорожнього одягу (на цементобетонному покритті - руйнування окремих плит та їх частин, поперечних швів, місцями суцільні сітки тріщин, на асфальтобетонному та чорнощебеневому – великі ділянки пучиноутворення, колійність, напливи, суцільні сітки тріщин, суцільні сліди ямкового ремонту). Все це негативно впливає на безпеку дорожнього руху та комфортність проїзду на дорозі. Штучні споруди не відповідають нормативним вимогам по габаритам та вантажопідйомності, мають часткові руйнування конструктивних частин і потребують перебудови.
Капітальний ремонт проводиться в рамках реалізації державного інвестиційного проєкту «Приведення стану автомобільних доріг транспортного сполучення Київ — Суми — Харків (в межах Чернігівської та Сумської областей) до сучасних технічних вимог». Щодо ремонту чернігівської ділянки у 2018-2019 роках проводилась розробка проектної документації та проходження експертизи. Станом на 2020 рік проекти на капітальний ремонт ділянки по території Чернігівської області готові на 100%. Ремонтується перша ділянка протяжністю 9 км та реконструюються чотири мости. У 2021 капітальний ремонт планується продовжити.
За амбітним планом Укравтодору, у 2020 році у Чернігівській області ремонтами планується охопити 196 км доріг державного значення.
Останні новини Чернігівщини
Сучасні технології проти раку: у Чернігові обговорили досягнення ядерної медицини 17:07
Фахівці з ядерної медицини, радіаційної онкології та суміжних галузей з різних регіонів України зібралися в Чернігові, щоб обговорити сучасні досягнення ядерної медицини в Україні
На Чернігівщині службовця підозрюють у розтраті понад 200 тисяч гривень з програми «єВідновлення» 17:03
Службовець сільради Ніжинського району підозрюється у розтраті понад 200 тис. грн бюджетних коштів на відновленні пошкодженого житла
Назарій Остапчук — чемпіон світу з пара-армрестлінгу! 12:16
З 10 до 23 вересня в місті Албена (Болгарія) відбувається чемпіонат світу з пара-армрестлінгу серед осіб з ураженнями опорно-рухового апарату та порушеннями зору.

Ринок праці мовою цифр 11:57
Спортсмени Чернігівщини здобули командні та особисті нагороди чемпіонату України з бойового самбо 11:53
Цими вихідними у Києві паралельно з Кубком України серед дорослих розділ «Лайт» відбувся і чемпіонат України з бойового самбо розділ «Про-фул» серед дітей старшого віку (2015-2016 рр.н.), юнаків молодшого віку (2013-2014 рр.н.) та юнаків середнього віку (2011-2012 рр.н.)