Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 12 листопада, 17:11:54

Відсьогодні українці можуть поскаржитися на страхові компанії, ломбарди і профспілки в НБУ

01.07.2020   07:18Агенцiя

З 1 липня Національний банк починає приймати звернення громадян про роботу небанківських фінансових установ. Про це йдеться в повідомленні пресслужби НБУ.

Наголошується, що НБУ з 1 липня стає регулятором небанківських фінансових установ.

"Ми починаємо приймати та опрацьовувати звернення громадян про роботу фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок. Клієнтам фінансових установ у разі порушення їх прав у першу чергу слід звертатися з письмовою скаргою на ім'я керівника відповідного фінансової установи", – йдеться в повідомленні.

Наголошується, що в ситуації поширення коронавірусу в Україні безпечніше і зручніше звертатися до НБУ за допомогою дистанційних каналів: звернення на електронну пошту; зателефонувати на гарячу лінію або відправити лист разом з супроводжуючими документами.

"У зверненні потрібно вказати прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Необхідно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги, а також вказати, якої фінансової установи стосується звернення. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого вирішення вашої справи", – підкреслив Нацбанк.

Зазначається, що НБУ не розглядає анонімні звернення без імені автора та вказівки місця його проживання.

Також питання, що перебувають поза компетенцією регулятора, Нацбанк переказує у відповідний державний орган і обов'язково повідомляє про це клієнта.

Якщо громадянин не вказав достатньо інформації, НБУ повертає звернення і просить уточнити дані.

Також не розглядається повторне звернення з того самого питання, якщо перше звернення не було вирішено.

Зазначається, що відповідь на стандартне звернення надається протягом 30 днів.

Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення і перевірки, відповідь надається протягом 15 днів.

В окремих складних випадках термін розгляду може бути продовжений до 45 днів.

Останні новини Чернігівщини

Екологічне виховання – шлях до збереження природи для майбутніх поколінь: брифінг у Чернігівський ОВА 15:28

Екологічне виховання – один із важливих напрямів діяльності Департаменту екології та природних ресурсів ОДА. Про це сьогодні розповіла заступниця директора Департаменту Віталіна Синіговець на брифінгу в медіацентрі ОВА.

Шукала легкого заробітку в Інтернеті та втратила майже 73 тисячі гривень: поліція Чернігівщини застерігає громадян від шахрайських схем 15:24

Поліція закликає громадян не довіряти заманливим оголошенням в інтернеті про «легкий заробіток»: ставити «лайки» та викупати віртуальний товар, «дивитися відео і заробляти» тощо.

У Ніжині запрацював третій на Чернігівщині офіс «Зроблено в Україні»

У Ніжині запрацював третій на Чернігівщині офіс «Зроблено в Україні» 15:19

Відкрили його сьогодні на базі місцевої філії Чернігівського обласного центру зайнятості.

«Гроші ходять за людиною»: у Комарівській громаді реалізується експериментальний соціальний проєкт 15:12

Заступниця голови ОДА Жанна Шерстюк учора, 11 листопада, перебувала з робочим візитом у Комарівській громаді Ніжинського району.

У січні-жовтні 2025 року на Чернігівщині сплачено 34,7 млрд гривень податків, зборів та єдиного внеску 10:50

До бюджетів усіх рівнів Чернігівської області платниками податків у січні-жовтні 2025 року сплачено 22 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини