Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 30 вересня, 19:38:29

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

17 кандидатів боротимуться за мандат на довиборах до парламенту в 208-му окрузі

17 кандидатів боротимуться за мандат на довиборах до парламенту в 208-му окрузі 18:51

ЦВК завершила реєстрацію кандидатів у народні депутати на довиборах до Верховної Ради, що відбудуться у 208 одномандатному виборчому окрузі на Чернігівщині.

Захворіло 29 жителів та померло 3 людини - дані щоденного моніторингу поширення COVID-19 на Чернігівщині

Захворіло 29 жителів та померло 3 людини - дані щоденного моніторингу поширення COVID-19 на Чернігівщині 16:26

Результати лабораторних досліджень підтвердили інфікування коронавірусом ще 29 жителів Чернігівщини. Найбільше лююдей захворіло у Чернігові – 16 осіб, 8 – у Чернігівському районі. По 1 хворому в Варвинському, Корюківському, Куликівському, Прилуцькому та Ріпкинському районах.

Правом на отримання податкової знижки вже скористалося 3674 мешканців Чернігівщини

Правом на отримання податкової знижки вже скористалося 3674 мешканців Чернігівщини 14:17

В Головному управлінні ДПС у Чернігівській області повідомили, що правом на отримання податкової знижки вже скористалося 3674 громадян, а задекларована сума до повернення з бюджету становить 9,3 млн гривень.

Обстановка на кордоні. Офіційно

Обстановка на кордоні. Офіційно 14:15

Протягом минулої доби змін в обстановці на державному кордоні України в межах Чернігівщини не відбулося, вона залишалася стабільною та контрольованою.

Карантин не завадив знайти роботу

Карантин не завадив знайти роботу 14:08

За допомогою у працевлаштуванні Андрій Сухаренко звернувся до Коропської районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості рік тому.