Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 25 листопада, 04:40:00

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

21.08.2019   09:22Агенцiя

За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.

В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.

До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість  – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.

Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light  для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.

"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.

Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.

Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.

Останні новини Чернігівщини

Новий керівник — нові горизонти: у Прилуцькому технічному фаховому коледжі відбулися кадрові зміни 14:09

Озирнутися назад - може бути лячно. Кожного дня ми випробовуємо силу власних кроків, адже рух вперед завжди вимагає сміливості.

Від металевих контейнерів до дерев’яних навісів: у Чернігові демонтують ще 34 незаконні тимчасові об’єкти 13:48

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради 20 листопада надав дозвіл на демонтаж 34 незаконно встановлених тимчасових об’єктів на території міста.

Чернігівські дзюдоїсти вибороли п’ять нагород на чемпіонаті України серед молодших кадетів 13:25

У період з 17 до 19 листопада в місті Ужгород відбувся чемпіонат України з дзюдо серед молодших кадетів до 17 років.

До Чернігова доставлено нову партію гуманітарної допомоги з Лаппеенранти 12:43

20 листопада до Чернігова прибула чергова партія гуманітарної допомоги від міста-побратима Лаппеенранта.

На Новгород-Сіверщині поліцейські вилучили у чоловіка незаконну зброю та боєприпаси 12:21

Співробітники Новгород-Сіверського районного відділу поліції під час санкціонованого обшуку в господарстві 40-річного мешканця громади виявили гранату, вибухову речовину, боєприпаси та шість нелегальних гладкоствольних рушниць.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини