Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії
За 7 місяців 2019 року споживачі газу Чернігівської області більш ніж 170 тис разів звертались до контакт-центру ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ". Це на 90% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таке зростання звернень пов’язане із зручністю сервісу та покращенням його доступності.
В середньому щомісяця на телефон контакт-центру надходить близько 25 тис звернень. Левова частка з них - 67% - стосуються заборгованості.
До першої п'ятірки найбільш популярних питань входять: заборгованість – 115 тис звернень, консультації по квитанціям - близько 30 тис, 11,7 тис клієнтів з`ясовували стан особового рахунку, 9 тис – консультувалися щодо роботи особистого кабінету, а більше 1 тис - цікавилися пільгами та субсидіями.
Аби спростити клієнтам отримання необхідної інформації і пришвидшити зворотній зв`язок, ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" системно працює над вдосконаленням дистанційних способів спілкування з компанією. Крім контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua і мобільного додатку 104 Mobile для Android, недавно ще був розроблений чат-бот 7104ua в месенджері Viber і запущено мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone. Кожен із сервісів підтримує функцію перевірки балансу особового рахунку. А в мобільних додатках реалізована можливість керувати декількома особовими рахунками з одного пристрою.
"Щоб самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої пільги, роздруковувати квитанції і здійснювати онлайн оплати за газ, нашим клієнтам достатньо зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього необхідно знати суму останнього платежу, номер особового рахунку та мати електронну пошту", - розповідає директор "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" Іван Луста.
Крім того, для зручності клієнтів і економії їх часу компанія запустила додатковий сервіс в Особистому кабінеті - функцію "Callback". З його допомогою можна замовити зворотний дзвінок оператора контакт-центру. Таким чином споживачі впродовж року зв'язалися з газовою компанією 4,5 тис разів.
Отримати консультацію в контакт-центрі "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" споживачі можуть щодня з 8:00 до 20:00 за телефоном (0462) 61 63 04. Оператори працюють без перерв. Скориставшись функцією інтерактивного меню IVR (айвіар), клієнти можуть отримати послуги контакт-центру в будь-який час доби.
Останні новини Чернігівщини
Чернігівські гімнастки вибороли перемоги на чемпіонаті області та сформували збірну для участі в чемпіонаті України 14:50
31 жовтня до 01 листопада у Чернігові відбувся чемпіонат Чернігівської області з художньої гімнастики, який традиційно зібрав найсильніших спортсменок регіону.
«єРобота»: переселенка та ветеранка із Запоріжжя відкрила з нуля бізнес у Чернігові 14:48
Наталя Буц переїхала до Чернігова із Запоріжжя півтора роки тому. Вона – учасниця бойових дій, медикиня з багаторічним досвідом, а ще – сильна та цілеспрямована жінка.
Прокурором у судовому порядку доведено незаконність привласнення та забудови прибережної захисної смуги у місті Чернігові 12:43
Рішенням Деснянського районного суду міста Чернігова задоволено позовні вимоги обласної прокуратури в інтересах Чернігівської міської ради до приватної особи про усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою площею 1200 кв. м, яка розташована на території обласного центру у межах прибережної захисної смуги річки Десна.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:41
Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 4 пожежі. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 1 особа постраждала.
Одинадцять років ув’язнення: на Чернігівщині суд виніс вирок двом підозрюваним у розбійному нападі на пенсіонерів 12:39
Згідно з вироком суду, зловмисників визнано винними у скоєнні розбійного нападу та призначено покарання у вигляді позбавлення волі строком на 11 років.