Чернігівський міський контакт-центр за рік опрацював 115 тисяч звернень
Найголовніше, щоб людина, яка звернулася до міського контакт-центру, отримала інформацію та орієнтовний термін усунення її проблеми. На цьому наголосив чернігівський міський голова Владислав Атрошенко на розширеній нараді в міській раді 7 травня. Мова про це йшла під час доповіді керівниці міського контакт-центру Оксани Дубровної.
"Хотів попросити керівників комунальних підприємств максимально орієнтувати своїх підлеглих на співпрацю з контакт-центром, зокрема щодо роботи з населенням. Робочі процеси, коли вся інформація збирається і відпрацьовується в одному місці - найбільш прийнятні та ефективні", - наголосив Владислав Атрошенко.
Він звернувся і до керівників ОСББ і закликав їх також максимально взаємодіяти з комунальними підприємствами через контакт-центр, адже це дуже зручно для всіх.
"Коли ви працюєте окремо з ЖЕКами та іншими комунальними підприємствами, то ми часто не бачимо цих процесів. А значить не можемо відслідкувати, що було зроблено, і як ви реагували на скарги громадян", - вважає міський голова.
Міський контакт-центр створено у 2016 році. Місія центру - цілодобовий прийом заяв та звернень від громадян, аналіз виконаних робіт за зверненнями, максимально швидке реагування на проблеми у місті. Ще один напрям - робота з боржниками за послуги ЖКГ. Працівники контакт-центру також проводять роботу з виявлення об'єктів, які не перебувають на балансі міського господарства, наприклад, безхазяйних мереж, покинутих шахтових люків тощо, електро- та радіоопор. Тим більше, що такі об'єкти становлять потенційну небезпеку для громадян, а подекуди можуть призвести до аварій.
Відпрацьована система реагування на порушення у сфері благоустрою: із залученням Муніципальної варти, фотофіксацією.
Приміром, мешканці вул. Попова, 47 скаржилися на аварійну електроопору. Контакт-центр відпрацював заявку і виявив, що це об'єкт Південно-західної залізниці. У подальшому вона і впорядкувала об'єкт.
Так само відпрацьовуються покинуті шахтові колодязі, провали на дорожньому покритті на ділянках, які можуть перебувати у користуванні підприємств та організацій.
Кількість звернень громадян до контакт-центру за останній рік зросла удвічі: з 67 тисяч у 2017 до 115 тисяч у 2018 році. Найбільше звернень - щодо ЖКГ та благоустрою. Якщо проаналізувати останні, то 39% з них це звернення з питань вуличного освітлення, 17% - стану комунальних мереж міста, 14% - обслуговування доріг та порушення правил благоустрою, 10% - скарги на неякісні послуги у сфері пасажирських перевезень.
По завершенню доповіді Владислав Атрошенко рекомендував керівниці контакт-центру передбачити варіант організації роботи на випадок виникнення аварійних ситуацій, коли одночасно додзвонюються десятки людей. Зараз обладнання розраховане на одночасне утримання на зв’язку 60 ліній, а приймає дзвінки одночасно 5 операторів, інформувала прес-служба Чернігівської міської ради.
Останні новини Чернігівщини
24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38
День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression
Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00
2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.
Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.
Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54
Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.
В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47
Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.