Чернігівців закликають звертатися до міського контакт-центру
Більше 115 тисяч звернень від чернігівців відпрацював міський контакт-центр у 2018 році. Гаряча лінія 0-800-50-93-50, на яку містяни мають змогу звертатися та отримувати оперативну допомогу та фахові консультації щодо роботи міських служб, працює у Чернігові вже понад 2 роки.
Графік роботи - цілодобово, а телефонувати можна з мобільного (безкоштовно) та стаціонарного телефонів.
Для зручності подання звернення функціонує додаток для смартфонів - «Call-центр CityOn», а також веб-портал із мапою звернень та інформацією про поточний стан планових та аварійних робіт у місті.
Останнім часом чернігівці найчастіше зверталися до контакт-центру щодо проблем з гарячим водопостачанням, теплопостачанням, з питань прибирання прибудинкової і міської території, несправностей ліфтів у житлових будинках, а також щодо освітлення доріг і вулиць міста.
У контакт центрі визнають, що, на жаль, із суб'єктивних причин є поодинокі випадки, коли звернення виконується пізніше, ніж зазначається в очікуваному терміні виконання заявки. Однак колектив контакт-центру постійно працює над покращанням надання послуг.
Що стосується сфери ЖКГ, то контакт-центр охоплює сферу відповідальності комунальних ЖЕКів, всіх міських служб та установ. А також тих ОСББ та приватних експлуатаційних-підприємств, які мають із контакт-центром відповідний договір на диспетчеризацію.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Останні новини Чернігівщини
На шпагаті: як чернігівські медійники борються за свободу слова в умовах війни 16:52
В умовах війни свобода слова, доступ до публічної інформації та права журналістів знаходяться на такому собі шпагаті між суспільним інтересом та обмеженнями національної безпеки.
Сплачуйте податки правильно: детальний розбір на прикладі майнових податків 16:34
Для спрощення процесу сплати податків Державна податкова служба України підготувала для громадян пам’ятку з детальними інструкціями щодо сплати податкових зобов’язань з майнових податків, зокрема земельного податку, як через мобільні застосунки банків, так і у касі банківських установ
В Україні запрацював Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин 16:16
Уряд України на виконання доручення Президента України представив Ветеран PRO — державну цифрову платформу для ветеранів, ветеранок і їхніх родин, де зібрано всю інформацію про пільги, програми, послуги та можливості в одному місці.
На місці падіння безпілотника в Чернігові ремонтують покрівлі та допомагають мешканцям 16:10
Сьогодні на вулиці, що постраждала 24 листопада 2025 року від падіння ворожого безпілотника, працюють комунальні служби — КП «Деснянське», КП «Новозаводське», «ЖЕК-13» та «ЖЕК-10».
Маємо залучати молодь до прийняття рішень у громадах: Іван Ващенко – на зустрічі з юнаками та юнками 12:44
Минулої суботи заступник голови ОДА Іван Ващенко зустрівся з активною молоддю регіону. Захід під назвою «Молодь і влада: зустріч без краваток» відбувся в обласному молодіжному центрі та був присвячений Дню Гідності та Свободи.