Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 25 листопада, 21:12:02

Чернігівців закликають звертатися до міського контакт-центру

14.01.2019   08:14Агенцiя

Більше 115 тисяч звернень від чернігівців відпрацював міський контакт-центр у 2018 році. Гаряча лінія 0-800-50-93-50, на яку містяни мають змогу звертатися та отримувати оперативну допомогу та фахові консультації щодо роботи міських служб, працює у Чернігові вже понад 2 роки.

Графік роботи - цілодобово, а телефонувати можна з мобільного (безкоштовно) та стаціонарного телефонів.

Для зручності подання звернення функціонує додаток для смартфонів - «Call-центр CityOn», а також веб-портал із мапою звернень та інформацією про поточний стан планових та аварійних робіт у місті.

Останнім часом чернігівці найчастіше зверталися до контакт-центру щодо проблем з гарячим водопостачанням, теплопостачанням, з питань прибирання прибудинкової і міської території, несправностей ліфтів у житлових будинках, а також щодо освітлення доріг і вулиць міста.

У контакт центрі визнають, що, на жаль, із суб'єктивних причин є поодинокі випадки, коли звернення виконується пізніше, ніж зазначається в очікуваному терміні виконання заявки. Однак колектив контакт-центру постійно працює над покращанням надання послуг.

Що стосується сфери ЖКГ, то контакт-центр охоплює сферу відповідальності комунальних ЖЕКів, всіх міських служб та установ. А також тих ОСББ та приватних експлуатаційних-підприємств, які мають із контакт-центром відповідний договір на диспетчеризацію.


Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

На шпагаті: як чернігівські медійники борються за свободу слова в умовах війни 16:52

В умовах війни свобода слова, доступ до публічної інформації та права журналістів знаходяться на такому собі шпагаті між суспільним інтересом та обмеженнями національної безпеки.

Сплачуйте податки правильно: детальний розбір на прикладі майнових податків 16:34

Для спрощення процесу сплати податків Державна податкова служба України підготувала для громадян пам’ятку з детальними інструкціями щодо сплати податкових зобов’язань з майнових податків, зокрема земельного податку, як через мобільні застосунки банків, так і у касі банківських установ

В Україні запрацював  Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин

В Україні запрацював Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин 16:16

Уряд України на виконання доручення Президента України представив Ветеран PRO — державну цифрову платформу для ветеранів, ветеранок і їхніх родин, де зібрано всю інформацію про пільги, програми, послуги та можливості в одному місці.

На місці падіння безпілотника в Чернігові ремонтують покрівлі та допомагають мешканцям 16:10

Сьогодні на вулиці, що постраждала 24 листопада 2025 року від падіння ворожого безпілотника, працюють комунальні служби — КП «Деснянське», КП «Новозаводське», «ЖЕК-13» та «ЖЕК-10».

Маємо залучати молодь до прийняття рішень у громадах: Іван Ващенко – на зустрічі з юнаками та юнками 12:44

Минулої суботи заступник голови ОДА Іван Ващенко зустрівся з активною молоддю регіону. Захід під назвою «Молодь і влада: зустріч без краваток» відбувся в обласному молодіжному центрі та був присвячений Дню Гідності та Свободи.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини