Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування
Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.
Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.
За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.
«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».
Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.
Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.
Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.
Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.
Останні новини Чернігівщини
КП «Теплокомуненерго» та АТ «Облтеплокомуненерго» готують місто до опалювального сезону 17:17
Тривають роботи з підготовки теплової інфраструктури Чернігова до проходження опалювального сезону 2025–2026 років. Фахівці КП «Теплокомуненерго» та АТ «Облтеплокомуненерго» здійснюють комплекс планових, профілактичних і відновлювальних заходів, спрямованих на безперебійну роботу системи теплопостачання та гарячого водопостачання в зимовий період.
Сприяв незаконній порубці дерев у заповіднику: на Чернігівщині поліцейські скерували до суду справу посадовця лісгоспу, який спричинив державі мільйонних збитків 16:42
Слідчі поліції під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури завершили досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом неналежного виконання мешканцем Чернігівського району своїх посадових обов’язків, що сприяло незаконній порубці лісу в заповіднику. Збитки, завдані державі, сягають понад 13 мільйонів гривень.
Підготовка до зими, нова система оповіщення та відновлення житла — серед тем загальноміської наради 16:08
8 липня 2025 року під головуванням заступника Чернігівського міського голови Віктора Геращенка відбулася загальноміська нарада за участю керівників структурних підрозділів та комунальних підприємств Чернігівської міської ради.
Де робити, аби добре заробити? 15:34
Відповідь на це запитання знають у службі зайнятості. На початок липня у базі вакансій обласної служби зайнятості налічувалось близько двох тисяч пропозицій від роботодавців області. І серед них є ті, хто навіть у воєнний стан готовий платити працівникам високу заробітну плату. В ТОП-10 високооплачуваних вакансій регіону увійшли:
Найкраще знають математику: що відомо про результати учасників НТМ 15:09
В основних сесіях національного мультипредметного тесту на Чернігівщині взяли участь 7 259 осіб. Явка становить 93,2%.