Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 25 вересня, 11:03:33

Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування

26.12.2018   08:12

Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.

Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.

За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.

«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».

Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.

Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.

Останні новини Чернігівщини

Проведено позачергове засідання робочої групи з планування природоохоронних заходів обласного фонду ОНПС

Проведено позачергове засідання робочої групи з планування природоохоронних заходів обласного фонду ОНПС 09:25

24 вересня заступник голови обласної ради Арсен Дідур провів позачергове засідання робочої групи з планування природоохоронних заходів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища Чернігівської області.

Чернігівщина готується до осінньо-зимового сезону

Чернігівщина готується до осінньо-зимового сезону 09:16

Обласна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням заступника голови Чернігівської ОДА Андрія Подорвана прийняла ряд важливих рішень щодо підготовки області до осінньо-зимового сезону.

Реєстрація місця проживання малюка під час отримання свідоцтва: чернігівцям надано 757 послуг

Реєстрація місця проживання малюка під час отримання свідоцтва: чернігівцям надано 757 послуг 09:04

Сучасні сервіси від Міністерства юстиції України покликані покращувати та робити більш комфортними свої послуги, створюючи для громадян найкращі умови для їх отримання.

У Чернігові напередодні Дня міста політичні партії роздавали лампочки та катали виборців на повітряній кулі

У Чернігові напередодні Дня міста політичні партії роздавали лампочки та катали виборців на повітряній кулі 08:55

Напередодні Дня міста, яке цього року в Чернігові не святкуватимуть через COVID-19, активізувались політичні партії. Представники партій проводили масові заходи, свята для дітей, роздавали повітряні кульки, залучали до участі у програмі енергоефективності й катали на повітряній кулі, вимірювали температуру тіла та рівень кисню у крові. Найактивніше зустрічалась символіка партій «Рідний Дім» та «За Майбутнє». Про це повідомляють спостерігачі ОПОРИ.