Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 18 вересня, 05:21:28

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

У Чернігові презентували кампанію з підвищення обізнаності про резолюцію ООН 1325 19:43

«1325 зміцнює країну» – під такою назвою в Чернігові відбулася пресконференція, присвячена старту інформаційної кампанії щодо підвищення обізнаності про резолюцію Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека». Захід зібрав представників і представниць громадянського сектору та влади.

Підприємства переробної промисловості та торгівлі забезпечили майже 35 % податкових надходжень до бюджету 14:01

За січень–серпень 2025 року найбільшими платниками податків стали підприємства переробної промисловості та оптової й роздрібної торгівлі. Вони забезпечили відповідно 17,6 % та 16,7 % усіх надходжень до Зведеного бюджету України.

Водійське посвідчення за 12 тис. грн – повідомлено про підозру жителю міста Ніжин

Водійське посвідчення за 12 тис. грн – повідомлено про підозру жителю міста Ніжин 13:25

За процесуального керівництва Чернігівської обласної прокуратури повідомлено про підозру жителю міста Ніжин у одержанні неправомірної вигоди для себе, за вплив на прийняття рішення особою, уповноваженою на виконання функцій держави (ч. 2 ст. 369-2 КК України).

Чернігівці літнього віку можуть вивчати англійську на безоплатному онлайн-курсі — деталі 13:03

У Чернігові стартує безоплатний онлайн-курс англійської мови для людей літнього віку. Навчання проходить одразу на кількох рівнях — від початкового до Pre-Intermediate.

Яка тепер офіційна назва війни України з російським агресором?

Яка тепер офіційна назва війни України з російським агресором? 11:22

Бурхливі обговорення щодо назви сучасної війни України з російським агресором завершені.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини