Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 29 березня, 07:14:06

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Як ігрові автомати Pin Up скачать на смартфон? 20:05

Щоб скачать Пин Ап безкоштовно, треба відвідати офіційний сайт ресурсу. Pin Up мобільний додаток при використанні вирізняється купою переваг. Скачати Пін Ап можна для гри в демо-форматі та зі справжніми ставками

СБУ затримала прикордонника, який намагався «злити» фсб інформацію про охорону північних рубежів України 19:53

Контррозвідка Служби безпеки спільно зі співробітниками внутрішньої та власної безпеки Держприкордонслужби викрила ще одного російського агента у ході спецоперації у Чернігівській області.

Псевдобанкір заволодів коштами жінки у сумі 46 тисяч гривень 16:22

Поліція застерігає громадян від шахраїв, що видають себе за працівників банківських установ

Сільгосппідприємства Чернігівщини потребують працівників: актуальні понад 60 вакансій 15:19

З приходом весни традиційно пожвавлюється попит на працівників сільського господарства, адже саме в цю пору року стартують весняно-польові роботи. Не став винятком і цей рік.

На Чернігівщині за тиждень госпіталізовано 115 осіб з COVID-19

На Чернігівщині за тиждень госпіталізовано 115 осіб з COVID-19 14:17

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОВА, станом на 27 березня в області зареєстровано 1022 активних випадки коронавірусної хвороби.