Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 4 листопада, 22:35:53

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Заклади освіти області отримали генератори від польського Урядового агентства стратегічних резервів 09:37

Одинадцять генераторів різної потужності (від 15 до 27 кВт) передали сьогодні для потреб закладів освіти Крутівської, Бахмацької, Кіптівської та Сосницької громад, Прилуцького гуманітарно-педагогічного фахового коледжу імені Івана Франка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, а також Державного архіву Чернігівської області.

На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46

Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.

Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14

Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.

Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42

Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.

Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09

Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини