0800-50-93-50 - безкоштовний телефонний номер міського Call-центру
У Чернігові нещодавно створений міський Call-центр, який охоплював спочатку тільки сферу ЖКГ міста. Зараз він розширює свої можливості, аби стати універсальним помічником для городян.

Про це йшла мова на робочій нараді у Чернігівській міській раді, у якій взяли участь представники комунальної сфери та інших обслуговуючих підприємств міста.
Заступник міського голови Олександр Ломако нагадав, що минулого року при 10-му ЖЕКу був створений Call-центр, щоб систематизувати всі звернення громадян, які надходять по сфері житлово-комунального господарства, та оперативно реагувати. Тепер мешканцям міста стало простіше вирішувати проблемні питання, а міській владі легше контролювати їх виконання комунальними службами міської ради. Олександр Ломако також повідомив, що до міського голови від мешканців міста надійшов лист, у якому вони висловили вдячність за роботу Call-центру.
Навіть на початку своєї роботи, за 2 місяці, міський Call-центр опрацював понад 6 тисяч звернень чернігівців.
З огляду на це, для оперативного реагування на всі проблеми міста та покращення зворотного зв’язку з його мешканцями, міська влада вважає за доцільне поширити можливості Call-центру й на інші сфери життєдіяльності міста.
А саме Олександр Ломако повідомив, що, після відвідування Call-центру та ознайомлення з його роботою, міський голова дав доручення створити на його базі загальноміський Call-центр, який буде працювати в першу чергу зі зверненнями щодо сфери ЖКГ, але до його реагування також будуть підключені всі комунальні підприємства, транспорт та інші служби міста. Це дозволить систематизувати всі звернення громадян щодо загальноміських проблем.
Коментуючи роботу Call-центру впродовж 2-х місяців, начальник управління ЖКГ міської ради Ярослав Куц зазначив, що головне завдання цієї служби - прийняти звернення від мешканців міста та передати його безпосередньому виконавцю.
За ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди:
- червоний – аварійний, тобто реагування протягом години,
- жовтий – протягом доби,
- зелений – протягом 2-х тижнів,
- синій – консультативний.
Також він повідомив, що створена єдина база звернень від чернігівців і робота над кожним зверненням проходить 5 етапів. Зокрема: прийом звернення, передача його на виконання, безпосереднє виконання відповідними службами, перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику і його підтвердження усунення проблеми, і тільки після цього закриття звернення.
Начальник Call-центру Оксана Дубровна розповіла, що робота центру цілодобова, вдень на зміні 7 працівників, а загалом працює 15. Звернутись можна за телефоном 0800509350 безкоштовно.
Всім представникам обслуговуючих підприємств міста, в тому числі КП «Чернігівводоканал», ПАТ "Чернігівгаз", КЕП «Чернігівська ТЕЦ ТОВ «Фірма Технова», ПАТ «Облтеплокомуненерго», запропоновано до 15 березня внести свої пропозиції та зауваження до Порядку взаємодії з Call-центром, аби поширити його реагування з комунальної сфери по всіх напрямках життєдіяльності міста.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Останні новини Чернігівщини
На Ніжинщині поліцейські затримали жінку, яка підозрюється у вбивстві своєї матері 17:17
Оперативники кримінальної поліції відділення №3 (м. Борзна) Ніжинського райуправління поліції затримали 56-річну мешканку Борзни, яка завдала своїй матері смертельних тілесних ушкоджень. Жінку помістили до ізолятора тимчасового тримання.
У Чернігові дитина випала з вікна: поліція розслідує обставини травмування хлопчика 16:37
Співробітники Чернігівського районного управління поліції розслідують обставини, за яких хлопчик 2022 року народження випав з вікна другого поверху. Наразі дитину госпіталізовано до лікарні.
«Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: Новгород-Сіверська громада отримала від партнерів зі Львівщини пожежний автомобіль 16:16
Днями в межах проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» Новгород-Сіверську ТГ відвідала делегація Мурованської територіальної громади Львівської області на чолі із сільським головою Богданом Свистуном.
Поліція розслідує обставини ДТП в Корюківському районі, в якій травмувалися двоє неповнолітніх пасажирів 15:42
Поліцейські розслідують кримінальне провадження за фактом ДТП на автодорозі Холми-Жукля Корюківського району, внаслідок якої постраждали двоє неповнолітніх.
«Просвіт пам’яті»: медики Михайло-Коцюбинської громади вшанували загиблого колегу 15:11
Молодший сержант Олексій Шестаков народився 9 березня 1976 року у Донецьку. Там же у 1992 році закінчив школу. Після навчання у Донецькому державному медичному університеті молодий стоматолог у 1998 році приїхав до Чернігова проходити інтернатуру за розподілом в Чернігівській міській лікарні.