За 5 місяців контакт-центр "Чернігівгазу" опрацював понад 97 тис. дзвінків
Автоматизований контакт-центр споживачів ПАТ «Чернігівгаз» розпочав роботу восени 2015 року. Протягом листопада-березня операторами було опрацьовано 97,3 тисячі дзвінків, також надано 4,5 тис відповідей на запити споживачів через Особистий кабінет.
Найбільш напруженим періодом роботи контакт-центру є початок місяця – з 1 по 5 число, коли споживачі масово передають показання лічильників газу. Лише за 1-5 квітня було прийнято майже 22 тис показань. Через контакт-центр - 12 тис, з них смс-повідомленнями – 1,1 тис, IVR (айвіар) – 803, електронною поштою - 700. Через Особистий кабінет було передано 9,9 тис показань.
Завдяки сучасному програмно-апаратному комплексу оператори можуть працювати відразу з декількома вхідними дзвінками. Втім, контакт-центр постійно розширює можливості зворотного зв`язку зі споживачами. Невдовзі кількість телефоністів буде збільшено вдвічі, що дасть споживачам додаткову можливість дистанційно вирішувати питання, не звертаючись до абонслужб газової компанії.
Місяць тому контакт-центр перейшов в режим роботи інтерактивного голосового меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Система налаштована на цілодобовий прийом дзвінків за винятком функції консультації з оператором. Тобто, зателефонувавши на номери 616-204 або 616-304, можна вибрати мову меню, з лічильником споживач або без, а також прослухати інформацію, натиснувши потрібну цифру:
1 - про тарифи на газ
2 - передати показання
3 - про правила безпеки
4 - про нові сервіси (особистий кабінет)
0 - зв'язатися з оператором
До того ж, з 1 квітня для передачі показань смс-повідомленням додався короткий номер 7104.
«На сьогодні ми можемо надавати консультаційні послуги і приймати показання лічильників найрізноманітнішими способами. Але, звичайно, є прошарок споживачів похилого віку, які не в змозі скористатися ані інтернетом, ані мобільним телефоном і не вміють передавати дані стаціонарним телефоном в тоновому режимі. Тому просимо молодше покоління допомогти старшим зорієнтуватися і навчити їх користуватися нескладними операціями», - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Нагадаємо, звернувшись до контакт-центру за номерами (0462) 616 204 та (0462) 616 304 з 8.00 до 20.00, або на електронну адресу contact@cn.104.ua користувачі газу Чернігівської області можуть передати показання, провести звірку по оплаті, отримати консультації щодо повірки лічильника, відключення або підключення до мережі, процедури приєднання до системи газопостачання, стосовно розміру нарахувань по пільгам та субсидіям і т.і.
Останні новини Чернігівщини
Резонансне вбивство поліцейського в місті Бахмач. Засуджено контролера Служби судової охорони 12:45
За апеляційною скаргою прокурора Чернігівської обласної прокуратури апеляційний суд скасував виправдувальний вирок суду першої інстанції та постановив новий, яким 28-річного контролера Служби судової охорони в Чернігівській області визнано винним в умисному вбивстві (ч. 1 ст. 115 КК України).
На Чернігівщині росіяни поцілили в приватний житловий будинок: поліція документує наслідки 12:44
Ввечері 18 листопада росіяни вкотре атакували мирне населення м. Семенівка Новгород-Сіверського району.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:42
Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 3 пожежі.
На Чернігівщині тривають пошуки зниклого неповнолітнього Ростислава Полєхіна 07:59
До пошуків 17-річного Ростислава Полєхіна максимально задіяні всі служби поліції Чернігівщини, працівники ДСНС, нацгвардійці, водолази, кінологи зі службовими собаками, громадськість. Для розшуку використовуються безпілотні літальні апарати та спецтехніка.
19 листопада: цей день в Україні і світі 07:58
День 1365 Російська агресія - Day 1365 Russian aggression