За 5 місяців контакт-центр "Чернігівгазу" опрацював понад 97 тис. дзвінків
Автоматизований контакт-центр споживачів ПАТ «Чернігівгаз» розпочав роботу восени 2015 року. Протягом листопада-березня операторами було опрацьовано 97,3 тисячі дзвінків, також надано 4,5 тис відповідей на запити споживачів через Особистий кабінет.
Найбільш напруженим періодом роботи контакт-центру є початок місяця – з 1 по 5 число, коли споживачі масово передають показання лічильників газу. Лише за 1-5 квітня було прийнято майже 22 тис показань. Через контакт-центр - 12 тис, з них смс-повідомленнями – 1,1 тис, IVR (айвіар) – 803, електронною поштою - 700. Через Особистий кабінет було передано 9,9 тис показань.
Завдяки сучасному програмно-апаратному комплексу оператори можуть працювати відразу з декількома вхідними дзвінками. Втім, контакт-центр постійно розширює можливості зворотного зв`язку зі споживачами. Невдовзі кількість телефоністів буде збільшено вдвічі, що дасть споживачам додаткову можливість дистанційно вирішувати питання, не звертаючись до абонслужб газової компанії.
Місяць тому контакт-центр перейшов в режим роботи інтерактивного голосового меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Система налаштована на цілодобовий прийом дзвінків за винятком функції консультації з оператором. Тобто, зателефонувавши на номери 616-204 або 616-304, можна вибрати мову меню, з лічильником споживач або без, а також прослухати інформацію, натиснувши потрібну цифру:
1 - про тарифи на газ
2 - передати показання
3 - про правила безпеки
4 - про нові сервіси (особистий кабінет)
0 - зв'язатися з оператором
До того ж, з 1 квітня для передачі показань смс-повідомленням додався короткий номер 7104.
«На сьогодні ми можемо надавати консультаційні послуги і приймати показання лічильників найрізноманітнішими способами. Але, звичайно, є прошарок споживачів похилого віку, які не в змозі скористатися ані інтернетом, ані мобільним телефоном і не вміють передавати дані стаціонарним телефоном в тоновому режимі. Тому просимо молодше покоління допомогти старшим зорієнтуватися і навчити їх користуватися нескладними операціями», - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Нагадаємо, звернувшись до контакт-центру за номерами (0462) 616 204 та (0462) 616 304 з 8.00 до 20.00, або на електронну адресу contact@cn.104.ua користувачі газу Чернігівської області можуть передати показання, провести звірку по оплаті, отримати консультації щодо повірки лічильника, відключення або підключення до мережі, процедури приєднання до системи газопостачання, стосовно розміру нарахувань по пільгам та субсидіям і т.і.
Останні новини Чернігівщини
3740 звернень щодо домашнього насильства: у Чернігівській ОВА відбулося засідання профільної робочої групи 11:48
Напередодні старту Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» у Чернігові провели засідання робочої групи з питань координації гуманітарної відповіді на гендерно зумовлене насильство у співпраці та за підтримки Сабкластеру з питань гендерно зумовленого насильства та Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні.
У Чернігові поліцейські оперативно встановили і затримали грабіжника 11:46
Співробітники кримінальної поліції Чернігівського райуправління поліції спільно з патрульними поліцейськими «за гарячим слідом» встановили 18-річного молодика, причетного до відкритого заволодіння мобільним телефоном 50-річної чернігівки.
Чернігівські поліцейські перекрили канал незаконного поширення психотропних речовин 11:45
Оперативники Чернігівського районного управління поліції викрили 42-річного чоловіка, який займався розповсюдженням особливо небезпечних психотропних речовин. Зловмисника затримано, йому загрожує до 10 років позбавлення волі.
Сучасний кабінет інформатики у ліцеї №1 створено за підтримки savED та SQUAD 11:42
Завдяки співпраці управління освіти Чернігівської міської ради, міжнародного благодійного фонду savED та ІТ-компанії SQUAD у ліцеї №1 відкрито сучасний кабінет інформатики. Про це повідомив начальник управління освіти Василь Білогура.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:38
Протягом минулої доби зареєстровано 9 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 8 пожеж. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 1 особа постраждала.