За 5 місяців контакт-центр "Чернігівгазу" опрацював понад 97 тис. дзвінків
Автоматизований контакт-центр споживачів ПАТ «Чернігівгаз» розпочав роботу восени 2015 року. Протягом листопада-березня операторами було опрацьовано 97,3 тисячі дзвінків, також надано 4,5 тис відповідей на запити споживачів через Особистий кабінет.
Найбільш напруженим періодом роботи контакт-центру є початок місяця – з 1 по 5 число, коли споживачі масово передають показання лічильників газу. Лише за 1-5 квітня було прийнято майже 22 тис показань. Через контакт-центр - 12 тис, з них смс-повідомленнями – 1,1 тис, IVR (айвіар) – 803, електронною поштою - 700. Через Особистий кабінет було передано 9,9 тис показань.
Завдяки сучасному програмно-апаратному комплексу оператори можуть працювати відразу з декількома вхідними дзвінками. Втім, контакт-центр постійно розширює можливості зворотного зв`язку зі споживачами. Невдовзі кількість телефоністів буде збільшено вдвічі, що дасть споживачам додаткову можливість дистанційно вирішувати питання, не звертаючись до абонслужб газової компанії.
Місяць тому контакт-центр перейшов в режим роботи інтерактивного голосового меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Система налаштована на цілодобовий прийом дзвінків за винятком функції консультації з оператором. Тобто, зателефонувавши на номери 616-204 або 616-304, можна вибрати мову меню, з лічильником споживач або без, а також прослухати інформацію, натиснувши потрібну цифру:
1 - про тарифи на газ
2 - передати показання
3 - про правила безпеки
4 - про нові сервіси (особистий кабінет)
0 - зв'язатися з оператором
До того ж, з 1 квітня для передачі показань смс-повідомленням додався короткий номер 7104.
«На сьогодні ми можемо надавати консультаційні послуги і приймати показання лічильників найрізноманітнішими способами. Але, звичайно, є прошарок споживачів похилого віку, які не в змозі скористатися ані інтернетом, ані мобільним телефоном і не вміють передавати дані стаціонарним телефоном в тоновому режимі. Тому просимо молодше покоління допомогти старшим зорієнтуватися і навчити їх користуватися нескладними операціями», - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Нагадаємо, звернувшись до контакт-центру за номерами (0462) 616 204 та (0462) 616 304 з 8.00 до 20.00, або на електронну адресу contact@cn.104.ua користувачі газу Чернігівської області можуть передати показання, провести звірку по оплаті, отримати консультації щодо повірки лічильника, відключення або підключення до мережі, процедури приєднання до системи газопостачання, стосовно розміру нарахувань по пільгам та субсидіям і т.і.
Останні новини Чернігівщини
Укриття, харчоблок і осередок «Захисту України»: які новини в ліцеях у Тупичеві і Городні 11:28
Чернігівська ОВА багато уваги приділяє саме освітньому компоненту і працює над тим, щоб якомога більше дітей мали змогу навчатися очно. У рамках робочого візиту в громади начальник ОВА В’ячеслав Чаус відвідав ліцеї в Тупичеві і Городні.
Доступність починається з нас: у Чернігові відбулась тематична конференція 11:24
Питання психологічної взаємодії з ветеранами та їхніми родинами обговорили сьогодні учасники тематичної конференції, яка відбулася в КНП «Ветеранський простір». Співорганізатором події виступила громадська організація «Ветеранська спільнота України «Серцевір».
Вибухотехніки поліції Чернігівщини продовжують знешкоджувати збиті ворожі безпілотники 11:22
Днями співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини знешкодили нерозірвану бойову частину ворожого ударного безпілотника, який був збитий Силами оборони України у Чернігівському районі.
Поліцейські Чернігівщини вибороли призові місця на Всеукраїнських ветеранських змаганнях 11:21
Днями у Києві відбувся турнір «Звитяга нескорених», який об’єднав 500 ветеранів, ветеранок та поранених захисників з усієї України.
Компенсаційні програми для роботодавців, які сприяють працевлаштуванню людей з інвалідністю 11:19
Служба зайнятості надає фінансову підтримку роботодавцям, які винаймають чи облаштовують робочі місця для людей з інвалідністю.