Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 28 лютого, 15:43:22

Робота зі зверненнями громадян у Чернігівській митниці

02.02.2012   15:27Агенцiя

Протягом 2011 року до Чернігівської митниці надійшло 49 звернень громадян, що на 12 звернень більше в порівнянні з 2010 роком. Із них десять передано на розгляд з Державної митної служби України (Держмитслужба), одно - з Чернігівської обласної державної адміністрації (ЧОДА), одно - з газети «Сільські відомості», тридцять сім - надійшли безпосередньо від громадян поштою або надані особисто.

Кількісні дані щодо структури звернень за їх видами:

- заяви  -  46 (2010 - 27), із них 1 - направлено за призначенням;  
- скарги - 3 (2010 - 9).

Зростання у 2011 році кількості звернень відбулось за рахунок неодноразових звернень громадян - колишніх працівників митниці (22 звернення) з питань поновлення на роботі.

Зміст основних питань, що порушують громадяни у письмових зверненнях:
- кадрові питання - 44,90 % (2010 - 5,56 %);
- прохання надати роз`яснення з різних питань митного законодавства та митних процедур - 14,29 % (2010 - 13,89 %);
- щодо відмови митного органу в митному оформленні чи пропуску предметів через митний кордон України - 12,24 % (2010 - 8,33 %);
- звернення громадян, що не стосуються компетенції митних органів - 4,08 % (2010 - відсутні);
- звернення, пов`язані з оскарженням постанов митниць у справах про порушення митних правил - 4,08 % (2010 - 13,89%);
- повідомлення щодо незадовільної організації роботи митниці, неправомірних дій або неналежного виконання службових обов`язків з боку окремих працівників митних органів - 6,12 % (2010 - 25,00 %);
- інші питання - 14,29 % (2010 - 19,44 %).

З загальної кількості розглянутих звернень:
- задоволено - 19 (2010 - 9); в тому числі надані роз`яснення - 7 (2010 - 5);
- відмовлено - 30 (2010 - 27).

Виконавська дисципліна при роботі зі зверненнями громадян у підрозділах митниці наступна: 40 звернень розглянуті в термін до 15 діб, 4 звернення - до 30 діб, 3 звернення - до 5 діб (публічна інформація), 2 звернення - до 20 діб (публічна інформація). 

Керівництвом митниці за 2011 рік особисто прийнято 60 осіб. З них начальником митниці 21, заступниками начальника митниці 39. У результаті розгляду звернень громадян на особистих прийомах громадяни отримали консультації, деяким особам надано допомогу в оформленні документів, потрібних для подання митним органам.

В підрозділах митного оформлення Чернігівської митниці розміщені графіки на дошках інформації. З метою посилення гласності та прозорості в діяльності Чернігівської митниці, підвищення правової освіти серед населення з питань звернень громадян графік прийому громадян керівництвом митниці оприлюднений в інтернет-виданнях, на сайті Чернігівської обласної державної адміністрації.

З 11 жовтня 2011 року почав функціонувати Веб-сайт Чернігівської митниці у мережі Інтернет за адресою: http://www.customs-chernigiv.cn.ua, на якому розміщена інформація з питань діяльності митниці, основні норми і правила з питань митного законодавства для громадян та суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності.

Для удосконалення роботи митниці зі зверненнями громадян і з метою інформування громадян у пунктах пропуску через державний  кордон України розміщено стенди з інформацією про основні правила, що регламентують переміщення особистих речей, товарів, історичних й культурних цінностей та транспортних засобів. Крім того, на інформаційних стендах митниці розміщуються телефон довіри ДМСУ та контактні телефони керівництва митниці для оперативного вирішення конфліктних ситуацій, оскарження неправомірних, як вважають громадяни, рішень та вимог посадових осіб митниці.

Кузьміна Наталія, начальник відділу організаційного та документального забезпечення Чернігівської митниці

Останні новини Чернігівщини

Презентація виставки архівних документів

Презентація виставки архівних документів "Українсько-польські відносини в 1917-1921 рр.: інституційна історія, етап встановлення" 13:40

27 лютого у Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя пройшла презентація виставки «Українсько-польські відносини в 1917-1921рр.: інституційна історія, етап становлення».

Вивчали новації у сфері публічних закупівель

Вивчали новації у сфері публічних закупівель 13:34

Ключові положення нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі", основні зміни та нововведення у сфері закупівель за останній час висвітлювалися під час навчання за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації, що проходило в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації з 25 по 26 лютого.

Чернігівські аудитори виявили порушень на суму 747,4 тис. грн  у Відділі освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міськради

Чернігівські аудитори виявили порушень на суму 747,4 тис. грн у Відділі освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міськради 11:15

Фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області під час ревізії фінансово - господарської діяльності Відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради (далі – Відділ освіти) за період з 01.02.2017 по 30.11.2019 виявили порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму 747,4 тис. грн.

Протягом тижня Чернігівським рибоохоронним патрулем зафіксовано 63 порушення Правил рибальства

Протягом тижня Чернігівським рибоохоронним патрулем зафіксовано 63 порушення Правил рибальства 11:01

З 20 по 27 лютого Чернігівським рибоохоронним патрулем вилучено 96 кг незаконно добутих водних біоресурсів та 92 од. заборонених знарядь лову