Українці подаватимуть менше паперових документів для призначення соціальних виплат і допомог
Міністерство соціальної політики активно працює над комплексною цифровізацією системи соціальної підтримки, щоб соціальні послуги і підтримка надавались в більш зручний спосіб та без зайвих паперів.
Як один із важливих кроків на шляху до цифрових соціальних виплат і послуг, Мінсоцполітики розробило, а Уряд - прийняв постанову, завдяки якій зменшиться обсяг паперових документів, які наразі подають українці для призначенням соціальних виплат і допомог.
Завдяки тому, що Мінсоцполітики під час повномасштабного вторгнення розгорнув Єдину інформаційну систему соціальної сфери (ЄІССС), значна кількість інформації, яка необхідна для призначення соціальних виплат і допомог українцям, вже цифровізована і наявна і цій системі. Відповідно, наразі зʼявилась можливість відмовитись від прийняття значної кількості паперових документів при призначенні виплат і допомог. Та інформація, яка вже є в ЄІССС, буде підтягуватись з цієї системи, – відтак, людині не потрібно наново її підтверджувати і подавати паперові документи.
Тобто людині, яка вже отримували виплату чи допомогу і дані якої внесені до ЄІССС, щоб переоформити її (або оформити нову) достатньо буде звернутися із заявою і пред'явити документ для ідентифікації (наприклад, паспорт). Решту інформації працівник органу соціального захисту зможе отримати завдяки цифровим рішенням. Якщо ж даних потенційного отримувача ще немає в системі, то, звичайно, йому потрібно буде надати усі необхідні документи.
«Дотепер в органах соціального захисту опрацьовували вручну мільйони заяв. А українці часто були змушені ходити по установах і стояти в чергах, аби зібрати весь пакет документів, необхідних для призначення виплат і допомог. Відмова від паперових копій документів, які вже є в нашій електронній системі, – важливий крок для розвитку системи соціального захисту. Адже це економить час громадян, які звертаються за підтримкою, а також фахівців, які цю підтримку надають. І в них з’являється можливість приділити час саме потребам людини та розмові з нею,» – зауважила міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.
Інформаційні обміни дозволять:
· зекономити час як працівників соціальної сфери, так і отримувачів допомог, який вони мали раніше витрачати на збір та опрацювання паперових документів;
· пришвидшити розгляд заяв;
· зменшити корупційні ризики.
Нагадаємо, що ЄІССС запрацювала у перший рік повномасштабного російського вторгнення в Україну, зараз нею користуються в усіх регіонах країни, кількість користувачів – фахівців соціальної сфери – перетнула позначку 15 тисяч. ЄІССС охоплює десятки реєстрів та баз даних соціальної сфери, передбачає інформаційні обміни з іншими державними реєстрами, щоб дати можливість людині, яка потребує соціальної підтримки, звернутися за нею в будь-якій точці України і не збирати паперові довідки.
Прес-служба Міністерства соціальної політики
Останні новини Чернігівщини
Заклади освіти області отримали генератори від польського Урядового агентства стратегічних резервів 09:37
Одинадцять генераторів різної потужності (від 15 до 27 кВт) передали сьогодні для потреб закладів освіти Крутівської, Бахмацької, Кіптівської та Сосницької громад, Прилуцького гуманітарно-педагогічного фахового коледжу імені Івана Франка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, а також Державного архіву Чернігівської області.
На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46
Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.
Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14
Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.
Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42
Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.
Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09
Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!