Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 10 червня, 15:35:28

Шоколадний торт покращує пам’ять та розвиває абстрактне мислення — вчені

19.06.2016   14:31Агенцiя

Вчені Сіракузького університету (Нью-Йорк, США) провели масштабне дослідження серед 968 осіб у віці 23-98 років, які не змінювали своїх харчових звичок.

Експеримент показав, що шоколад безпосередньо впливає на пізнавальні процеси, а часте його вживання значно покращує пам’ять і розвиває абстрактне мислення.

Кілька років тому дослідники в Університеті Тель-Авіва повідомили, що їдять шоколад щоранку. Це допомагає їм у роботі. Всупереч поширеній думці, що люди, які сидять на дієті, повинні виключити шоколад зі свого раціону, було встановлено, що шоколад, навпаки, допомагає скинути зайву вагу.

— Коли ви прокидаєтеся, ваш мозок починає терміново потребувати енергії. В цей час дня організм перетворює їжу в енергію. Якщо ви їсте пізніше, ваш мозок все ще знаходиться в режимі бойової активності, але вже зберігає енергію у вигляді жирових відкладень. Таким чином, навіть харчуючись менше, ви все одно набираєте вагу, — говорить професор Даніела Якубович, автор бестселера» Дієта щільного сніданку

Шоколад важливо з’їдати не пізніше 9 години ранку. На думку доктора Даніели, люди, які їдять на сніданок білки, вуглеводи і висококалорійний десерт (600 ккал), втрачають у вазі більше, ніж люди, які приймають їжу пізніше і з’їдають всього 300 ккал.

Що ж такого перебуває в шоколаді, що робить такий вплив? Вчені вважають, що справа в флавоноїди — поживних речовинах, які є природним антиоксидантом і містяться в какао-бобах. Високий вміст флавоноїдів також відзначено в чаї, червоному вині, винограді і яблуках.

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні події в області за останню добу 11:02

Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 3 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

 Чернігівщина продовжує розширювати міжнародну співпрацю: акцент – на відновленні та довгостроковому розвитку регіону

Чернігівщина продовжує розширювати міжнародну співпрацю: акцент – на відновленні та довгостроковому розвитку регіону 10:59

Чернігівська область продовжує активно розвивати міжнародне співробітництво, залучаючи партнерів до відновлення, розвитку громад, реалізації інвестиційних та гуманітарних проєктів.

На базі чернігівського училища відкрили інноваційний навчальний хаб автосервісу

На базі чернігівського училища відкрили інноваційний навчальний хаб автосервісу 09:08

У Чернігівському вищому професійному училищі відкрили сучасний навчальний хаб автосервісу Bosch Junior Academy. Проєкт реалізувало Бельгійське агентство з міжнародного співробітництва Enabel. Його вартість – майже 3,3 мільйона гривень.

 Понад 11 тисяч учнів Чернігівщини завершили навчання за оновленою програмою предмета «Захист України»

Понад 11 тисяч учнів Чернігівщини завершили навчання за оновленою програмою предмета «Захист України» 09:04

У закладах загальної середньої та професійної освіти Чернігівської області завершився перший повний дворічний цикл навчання випускників за оновленою програмою навчального предмета «Захист України».

10 червня: цей день в Україні і світі 08:56

День 1566 Російська агресія - Day 1566 Russian aggression