Натхнення професіонала Джангірова приходить разом з авансом?
Слухачі чернігівського Клубу молодого політолога мали нагоду отримати безкоштовний майстер-клас від знавця політичного піару Дмитра Джангірова.

Дмитро Джангіров
Свою зустріч з молоддю цинік від політики, прихильник теорії “ефективної сокири” і екс-ведучий “5-хвилинок ненависті” на каналі “1+1” почав з віддаленої теми, а саме з того, що одружені чоловіки в Україні живуть менше…
При цьому маестро зазначив, що йому в цьому пощастило, позаяк свого часу побрався зі східною дівчиною.
Такий початок майстер-класу ніс у собі натяк на тему дідуся Фрейда у політиці, ПРОТЕ він мав інше продовження.
Дмитро Джангіров ставив присутнім задачки, які є дуже простими для вихованців дитячого садочка. Але для дорослих “молодих політиків” із замиленим оком ці задачки виявилися не такими вже й простими. Ну як доросла людина можа здогадатися, що автобус на картинці рухається вліво тільки тому, що Джангіров не намалював у ньому двері? І це був не просто малюночок автобуса, а своєрідна підводка до стандартних забобонів і міфів, які має людина у зрілому віці.
Ведучий майстер-класу пройшовся по базових цінностях, що пропонують своїм виборцям основні політичні гравці. Кличко – “гордість країни”, проте його “посили” виборцю несуть певну тавтологію. Королевська – типове рекламне обличчя, яка може рекламувати що завгодно. Реклама комуністів хороша, пропонує черговий поділ благ, але є наскрізь брехливою. І обурюватися цьому безсенсово.
– Комуністам не вдалося задовольнити ваші базові цінності? Ну і що? Заради цього міняти лідера і витрачати додаткові кошти вони не стануть, – запевнив Дмитро Джангіров.
А от ВО “Свобода” пропонує виборцю гідність. При цьому соціальний піар цій політичній силі не дуже вдається.
Свободівець одразу ж попросив у майстра поради, щоб поправитися у соціальному питанні, але отримав лаконічну відповідь:
– Професіонал – це той, у кого натхнення приходить разом з авансом.
Піар по Джангірову – це порівняння з еталоном, коли сам об’єкт піару змінити не можна. А от “еталон” для порівняння можна підібрати. У різних політичних сил він різний. У Партії Регіонів він підбирається на протиставленні за принципом “аби не було війни”.
Розповідаючи про інформаційні війни, пан Дмитро нагадав анекдот про те, як вовк з лисицею розводився:
– Ця руда повія мені порося народила, – аргументував свої наміри у суді вовк.
– По-перше, не руда, а червона. По друге, не повія, а громадський діяч. І, по-третє, кого я маю народити, якщо він щодня нажирається як свиня? – відповіла лисиця, не спростувавши по суті жодного аргументу, але вийшовши з бійки переможцем.
На думку Джангірова, типовою помилкою кандидатів і політичних сил на виборах у інформаційних війнах є недостатня увага до складової “Ми про себе”, або ж це виконується дуже не талановито.
І взагалі, електорат на його думку – це такий собі “одноразовий народ”, який голосує за свого, але за те, що йому насправді невигідно.
– Аграрні і депресивні регіони голосували за помаранчевих, які ї тягнули в Євросоюз і СОТ. Промислові міста голосували за регіоналів, які зрізали обладнання підприємств і здавали його на метал, – сказав Джангіров.
Молоді політологи торкнулися теми вічної “гречки”. Як зауважив Джангіров, важлива не сама гречка, бо кожна роздача продуктових пайків є актом соціального приниження. Важливо те, ЯК все виконано і що саме роздають. “Гречка” насправді є лише маркером стосунків. А в ролі “гречки” може виступати що завгодно, особливо на селі. Це може бути не лише отрута для колорадського жука, але й ліки.
А от фальсифікації на виборах відбуваються не тоді і не там, де їх очікують. Правда, коли публіка попросила уточнити де саме, Джангіров з’їхав на тему Ізраїлю і США.
На прикладі цих країн ведучий тренінгу довів, що політичні сили можуть повністю мінятися своїми електоратами. Наприклад, наприкінці 19-го століття ніхто не міг собі уявити, що афроамериканці голосуватимуть за демократів, а республіканці стануть партією білих. Але таке трапляється.
– Можете собі уявити, що Західна Україна голосує за комуністів? – поставив запитання з натяком на риторичне Дмитро Джангіров наприкінці зустрічі
Останні новини Чернігівщини

Міжнародне лідерство для підлітків: Klitschko Foundation запрошує взяти участь в проєкті Interexchange Academy 11:35
Klitschko Foundation спільно з Фондом Німецького футбольного союзу DFB-Stiftung Egidius Braun знову втілять семиденний інтенсив для української та німецької молоді Interexchange Academy 2025.

«Армія відновлення» Чернігівщини: – понад 9 тис. направлень 11:30
Служба зайнятості продовжує залучати мешканців територіальних громад області до лав «Армії відновлення».
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:26
Протягом минулої доби зареєстровано 8 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 7 пожеж.
«єВідновлення»: в області понад два мільярди гривень компенсацій нараховано по майже шести тисячах заяв 08:37
На Чернігівщині триває реалізація державної програми з надання компенсацій за пошкоджене та зруйноване житло «єВідновлення». Про наявну ситуацію в регіоні розповів під час брифінгу в медіацентрі ОВА начальник Управління містобудування та архітектури ОДА Сергій Куреня.
Історичні традиції та мистецька освіта: підходи до розбудови національної ідентичності обговорили члени коордради 08:34
Про утвердження української національної та громадянської ідентичності говорили сьогодні на черговому засіданні профільної коордради. Зустріч відбулася в Чернігівському колегіумі.