Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 26 листопада, 03:56:46

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у січні – вересні 2011 року

30.10.2011   12:00Агенцiя

Упродовж січня – вересня 2011 року до обласної державної адміністрації надійшло 2628 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян, що на 270 (або 9,3 відсотка) менше у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року.

Із загальної кількості звернень 96,2 відсотка надійшло поштою і 3,8 відсотка отримано на особистому прийомі у відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 87 відсотків складають заяви чи клопотання, 12 відсотки – скарги, 1 відсоток – пропозиції і зауваження.

Всього у зверненнях було порушено 3034 різноманітних питань. Насамперед, це питання соціального захисту, комунального господарства, житлової політики.

На першому місці за кількістю звернень громадян, отриманих облдержадміністрацією у звітному періоді, перебували питання соціального захисту (757 або 25 відсотків): надання матеріальної допомоги, перегляд та підвищення розміру пенсій та державних допомог.

На другому місці за актуальністю – питання комунального господарства (610 або 20 відсотків). Передусім, це клопотання щодо газифікації житлових будинків, ремонту доріг.

На третьому місці питання аграрної політики (врегулювання майнових відносин, отримання у власність земельних ділянок, підвищення закупівельних цін на молоко тощо) – 343, що складає 11,3 відсотка від загальної кількості питань.

Актуальними для жителів області залишаються також житлові питання – (289 або 10 відсотків). Насамперед, це прохання щодо поліпшення житлових умов, надання допомоги у придбанні житла, ремонту житлового фонду.

Питань праці і заробітної плати порушено 199 (або 6 відсотків від загальної кількості).

У зверненнях громадян також порушувались питання охорони здоров’я – 141 (або 7 відсотків). В основному, це клопотання щодо надання допомоги у лікуванні, забезпеченні медичними препаратами за пільговими рецептами, покращенні роботи медичних закладів.

132 (або 4 відсотка) від загальної кількості складають питання транспорту і зв’язку. Це, в основному, скарги на відмову у пільговому проїзді, клопотання щодо покращення транспортного сполучення тощо.

Також 4 відсотка (114) становлять звернення з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. Переважно це скарги на бездіяльність правоохоронних органів щодо розслідування правопорушень, зловживання службовим становищем керівників окремих установ та організацій.

27 відсотків від усіх звернень, що надійшли до облдержадміністрації, вирішені позитивно.

Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів.

Громадянам надані роз’яснення, необхідна інформація. Для вирішення порушених питань надавались відповідні доручення, хід розгляду яких контролювався.

На 1,1 відсоток (у порівнянні з відповідним періодом минулого року) збільшилась кількість колективних звернень.

Кількість повторних звернень також зросла на 1 відсоток.

Останні новини Чернігівщини

На шпагаті: як чернігівські медійники борються за свободу слова в умовах війни 16:52

В умовах війни свобода слова, доступ до публічної інформації та права журналістів знаходяться на такому собі шпагаті між суспільним інтересом та обмеженнями національної безпеки.

Сплачуйте податки правильно: детальний розбір на прикладі майнових податків 16:34

Для спрощення процесу сплати податків Державна податкова служба України підготувала для громадян пам’ятку з детальними інструкціями щодо сплати податкових зобов’язань з майнових податків, зокрема земельного податку, як через мобільні застосунки банків, так і у касі банківських установ

В Україні запрацював  Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин

В Україні запрацював Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин 16:16

Уряд України на виконання доручення Президента України представив Ветеран PRO — державну цифрову платформу для ветеранів, ветеранок і їхніх родин, де зібрано всю інформацію про пільги, програми, послуги та можливості в одному місці.

На місці падіння безпілотника в Чернігові ремонтують покрівлі та допомагають мешканцям 16:10

Сьогодні на вулиці, що постраждала 24 листопада 2025 року від падіння ворожого безпілотника, працюють комунальні служби — КП «Деснянське», КП «Новозаводське», «ЖЕК-13» та «ЖЕК-10».

Маємо залучати молодь до прийняття рішень у громадах: Іван Ващенко – на зустрічі з юнаками та юнками 12:44

Минулої суботи заступник голови ОДА Іван Ващенко зустрівся з активною молоддю регіону. Захід під назвою «Молодь і влада: зустріч без краваток» відбувся в обласному молодіжному центрі та був присвячений Дню Гідності та Свободи.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини