Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 16 жовтня, 23:51:36

Про роботу відділу звернень громадян та соціальних питань Чернігівської міської ради

20.10.2011   08:31

На розширеній нараді про роботу відділу звернень громадян та соціальних питань Чернігівської міської ради доповів начальник відділу Сергій Кухаренко.

С.Кухаренко зазначив, що спеціалісти відділу звернень у своїй роботі користуються Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Працівники відділу проводять системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечують необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасно і якісно розглядають листів та звернень на особистому прийомі, безумовного виконання вимог законодавства.

У межах повноважень відділу реалізуються заходи по соціальній підтримці малозабезпечених верств населення, інвалідів, людей похилого віку, одиноких, непрацездатних громадян.

Зосередження зусиль керівництва міської ради, керівників структурних підрозділів, голів районних у місті рад спрямоване на застосування різних форм організаційно-масової роботи по вивченню справ на місцях, на вжиття комплексу заходів, спрямованих на удосконалення, відповідно до вимог законодавства, роботи зі зверненнями громадян, оперативне вирішення питань, на забезпечення взаємодії не тільки структурних підрозділів міської та районних у місті рад, а й депутатів усіх рівнів при розв’язанні проблем, з якими звертаються громадяни, при врахуванні їх у прийнятті рішень і соціальних програм та наданні практичної допомоги.

Для посилення виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, персональної відповідальності посадових та службових осіб за належне вирішення, у межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях, введено у практику заслуховування оперативної інформації про стан розгляду звернень та звітів керівників відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ та організацій міста про їх персональну відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян.

Відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота по контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями. Також здійснюється щоденний контроль за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

Систематично проводиться аналітична робота за матеріалами розгляду звернень. Аналіз надходження звернень по кількості і характеру дає можливість виявляти динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, вивчати потреби і запити жителів міста, враховувати їх при формуванні бюджету міської та районних у місті рад, програм соціально-економічного розвитку, істотно активізувати роботу з вирішення обґрунтованих вимог громадян, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав. Діє система заходів, спрямованих на забезпечення конкретної роботи з пропозиціями, заявами і скаргами, удосконалення стилю та методів роботи, вишукуються нові, більш дієві форми спілкування з людьми.

З метою попередження необгрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян висвітлюється у засобах масової інформації.

Діє практика виїзних прийомів, керівництва міської та районних у місті рад, керівників структурних підрозділів, окремих спеціалістів у трудових колективах та за місцем проживання громадян.

За звітний період керівництвом міської ради на особистому прийомі прийнято 270 громадян, з них : міським головою – 60, заступниками міського голови – 210.

Забезпечується особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгових категорій громадян.

За 9 місяців поточного року кількість звернень від органів влади вищого рівня становить 555.

Із загальної кількості звернень найбільше звернень стосується: питань аграрної політики та земельних відносин (приватизація, продаж, оренда та успадкування земельних ділянок, отримання державних актів); звернень з питань соціального захисту; звернень з питань будівництва, містобудування, архітектури; з питань роботи комунального та дорожнього господарства (опалення, водопостачання, газифікації, електропостачання, будівництва і ремонту доріг, ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, санітарного стану, благоустрою).

“Проведений аналіз показує, що робота зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді ведеться відповідно до вимог діючого законодавства та сприяє позитивному спілкуванню мешканців міста з керівництвом міської ради та керівниками її структурних підрозділів”, – наголосив Сергій Кухаренко наприкінці доповіді.

Останні новини Чернігівщини

Обстановка на кордоні. Офіційно

Обстановка на кордоні. Офіційно 15:42

Протягом останньої доби змін в обстановці на державному кордоні України в межах Чернігівщини не відбулося, вона залишалася стабільною та контрольованою.

Конкурс на залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг

Конкурс на залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг 14:55

Управління охорони здоров’я Чернігівської облдержадміністрації проводить конкурс на залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг.

Про норми температурного режиму у дитсадках і школах

Про норми температурного режиму у дитсадках і школах 14:43

Відповідно до Санітарного регламенту дошкільні навчальні заклади повинні мати централізовану чи безпечну автономну систему теплопостачання, спроможну забезпечити оптимальні показники мікроклімату.

Про плату за навчання у закладах позашкільної мистецької освіти Чернігова: хто має право на пільги

Про плату за навчання у закладах позашкільної мистецької освіти Чернігова: хто має право на пільги 14:41

У Чернігові затвердили новий розмір плати за навчання у закладах позашкільної мистецької освіти, який діятиме з 1 січня 2020 року, повідомляє прес-служба Чернігівської міської ради.

Наслідки лікарської помилки - смерть 2 осіб: породіллі та новонародженого

Наслідки лікарської помилки - смерть 2 осіб: породіллі та новонародженого 14:20

За принципової позиції сторони обвинувачення Чернігівським апеляційним судом 09.10.2019 відмовлено у задоволенні безпідставних та необґрунтованих скарг обвинуваченого та представника цивільного відповідача (районної лікарні) на вирок суду першої інстанції від 05.03.2019.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини