Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 20 листопада, 02:26:52

Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2011 році

31.01.2012   08:04Агенцiя

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109Ђ8 "Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” обласною державною адміністрацією проводиться робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення проблемних питань, що порушуються у зверненнях.

Стан виконання Указу Президента України розглянуто на розширених засіданнях Колегії облдержадміністрації 30 червня, 5 жовтня та 28 грудня 2011 року.

За період з січня по грудень 2011 року організовано 60 прямих телефонних ліній, у ході проведення яких з жителями області у прямому ефірі обласного радіо безпосередньо спілкувалися заступники голови облдержадміністрації, начальники головних управлінь: культури, туризму і охорони культурної спадщини, праці та соціального захисту населення, агропромислового розвитку, житлово-комунального господарства, економіки, фінансового; управлінь: освіти і науки, охорони здоров’я, у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації; головного управління Пенсійного фонду України в області.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, оперативного реагування на порушені питання, з 5 вересня цього року в обласній державній адміністрації запроваджена телефонна "гаряча лінія” голови облдержадміністрації Хоменка В.М., що дає змогу мешканцям постійно контактувати з керівництвом облдержадміністрації.

З метою надання безкоштовної правової допомоги населенню області при головному управлінні юстиції в області, районних управліннях юстиції та міських радах функціонують громадські приймальні. Протягом 2011 року таку допомогу отримали 2796 громадян.

Первинну правову допомогу громадянам надають створені в області громадські організації "Доброчин” та "Жіночий правозахисний центр”, а також юристи обласного і районних центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Упродовж січня – грудня 2011 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3480 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. За відповідний період минулого року було зареєстровано 3737 письмових звернень.

На особистому прийомі в облдержадміністрації побувало 266 громадян, у відповідному періоді минулого року – 178.

Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України "Про звернення громадян”, 87 відсотків складають заяви чи клопотання, 12 відсотки – скарги, 1 відсоток – пропозиції і зауваження.

40 відсотків від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги. Це – діти війни (7 відсотків), інваліди ІІ групи (6 відсотків), інваліди війни (4,4 відсотка), інваліди І групи (4 відсотка), з багатодітних сімей (4 відсотка), учасники війни та бойових дій (3,3 відсотка), інваліди ІІІ групи (3 відсотка), ветерани праці (2,3 відсотка), одинокі матері (2 відсотка), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (1,1 відсотка).

29 відсотків письмових звернень надійшло до облдержадміністрації від органів влади вищого рівня.

Всього у зверненнях було порушено 3993 питання, переважно щодо соціального захисту (24 відсотка), комунального господарства (20 відсотків), аграрної політики (11 відсотків), житлової політики (9 відсотків), праці і заробітної плати (9 відсотків), охорони здоров’я (6 відсотків), транспорту і зв’язку (4 відсотка), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (3 відсотка).

На телефонну "гарячу лінію” голови облдержадміністрації надійшло 799 звернень, більша половина з яких було вирішена у терміновому порядку.

Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів.

Щотижня перевіряється стан виконавської дисципліни, якість і повнота інформацій про підсумки перевірки листів, забезпечення встановлених вимог до звернень.


Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Останні новини Чернігівщини

За останні два місяці виявили 353 випадків крадіжок газу

За останні два місяці виявили 353 випадків крадіжок газу 15:24

За вказані порушення фізичним особам-порушникам донараховано більше ніж 310 000 грн.

В рамках святкування Дня студента відзначили кращих студентів Ніжина

В рамках святкування Дня студента відзначили кращих студентів Ніжина 15:13

18 листопада, зі святом ніжинських студентів привітав міський голова Анатолій Лінник.

Під час пожежі в Чернігівській обласній дитячій лікарні евакуйовано 56 осіб

Під час пожежі в Чернігівській обласній дитячій лікарні евакуйовано 56 осіб 11:44

18 листопада о 19:55 до оперативно-координаційного центру Управління ДСНС України у Чернігівській області надійшло повідомлення про пожежу в палаті № 13 інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська обласна дитяча лікарня" Чернігівської обласної ради, що в обласному центрі.

Від початку року землевпорядники надали населенню 838 тис. адміністративних послуг

Від початку року землевпорядники надали населенню 838 тис. адміністративних послуг 11:28

Від початку 2019 року землевпорядники Чернігівської області надали населенню 838 тис. адміністративних послуг. З цієї кількості 796,3 тис. послуг надано на безоплатній основі.

Представлено проект Програми соціально-економічного розвитку міста Чернігова на 2020 рік

Представлено проект Програми соціально-економічного розвитку міста Чернігова на 2020 рік 11:09

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради 18 листопада підтримав проект Програми соціально-економічного розвитку міста Чернігова на 2020 рік.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини