Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 26 квітня, 12:20:14

Вартість проїзду у тролейбусі до кінця року збільшувати не планують

03.05.2014   10:44Агенцiя

Про вартість та якість перевезення йшлося під час круглого столу, що відбувся 24 квітня за ініціативою Чернігівської обласної організації політичної партії «Демократичний альянс» та за участю представників міської ради, облдержадміністрації, Антимонопольного комітету Чернігівської області, громадськості.

Як зазначив активіст «ДемАльянсу» Геннадій Висоцький, нещодавно відбулося значне підвищення проїзду на всіх рівнях: приміському, міжміському, міському та міжобласному (Чернігів-Київ). Наскільки це обґрунтовано, намагалися з’ясувати учасники круглого столу.

На сьогодні перевезення пасажирів у місті здійснюють 64 тролейбуси, що працюють на дев’яти маршрутах, та 356 автобусів, із яких 136 середньої місткості. Як зазначив перший заступник міського голови Микола Миргородський, тарифи на проїзд у громадському транспорті в місті були встановлені у травні 2011 року. Саме тоді було визначено, що вартість проїзду у тролейбусі коштуватиме 1,25 грн., у автобусах, що працюють у звичайному режимі, — 1,75 грн. та режимі маршрутного таксі — 2,50 грн. «Але суттєве збільшення вартості палива, мастила, шин, запчастин призвело до того, що міська влада вимушена була погодитися з пропозицією перевізників і перевести частину маршрутів із звичайного режиму перевезення у режим маршрутного таксі. Це приблизно 18 маршрутів», — розповів перший заступник міського голови. Він відзначив, що було зроблено розрахунки по кожному маршруту, і всюди тариф був не менше 3,12 грн., а також пообіцяв, що на сайті міської ради до 8 травня з’являться розрахунки вартості одного квитка за всіма міськими маршрутами в розрізі одного кругу (наприклад, якщо брати 12 маршрут, то це «Вокзал — Радіозавод — Вокзал»).

Вартість проїзду же у тролейбусі до кінця року збільшувати не планують, запевнив Микола Миргородський. Хоча, звичайно, вона не покриває тих затрат, що несе ЧТУ. «На сьогодні вкрай необхідно поповнити тролейбусний парк рухомими засобами, адже тієї кількості тролейбусів, що зараз виходить на лінію, вкрай мало. Потрібно, щоб їх було не менше 130. Та й ті, що працюють, уже давно виробили свій ресурс — їх уже давно пора здавати на металобрухт, але вони виходять на лінію, адже немає коштів, щоб закупити їм заміну». Але при цьому Микола Миргородський підкреслив, що питання про закриття ЧТУ міською владою не розглядається. Також він зазначив, що на його думку, вкрай необхідно повернути дев’ятий маршрут тролейбуса, який у нас то вводять, то скасовують.

Збільшився проїзд і на міжміських та приміських маршрутах, кілька днів тому Чернігівською ОДА було прийняте рішення про підняття тарифів. Відтепер на маршрутах протяжністю до 50 кілометрів проїзний квіток коштує з розрахунку 27 коп./км, а понад 50 кілометрів — 30 коп./км. Але якщо порівняти вартість проїзду по області навіть після подорожчання тарифів, вона значно нижче, ніж у напрямку Чернігів — Київ. Тобто якщо врахувати відстань до Києва 140 км х 0,3 грн., то отримаємо 42 грн. А чернігівці давно платили за дорогу до Києва 50 грн., а наразі вже 65 грн.

Таке значне подорожчання проїзду в напрямку Чернігів-Київ представник перевізників, власник ПП «Владіс» Владислав Горбік, пояснив постійним оновленням транспортних засобів (інакше не отримаєш такий вигідний маршрут, адже там велика конкуренція), котрі вони купують у кредит, а також великим подорожчанням палива та імпортних автозапчастин. Він зазначив, що на сьогодні рентабельність його підприємства 12—13%, якщо вона буде нижче, то йому просто доведеться згортати перевезення та припиняти роботу. Перевізники на Київ відзначили, що вони працюють прозоро, та пообіцяли надати «ДемАльянсу» свої розрахунки в розрізі одного рейсу.


http://vid.cn.ua/content/view/10389/65/

Останні новини Чернігівщини

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.

Станція технічного обслуговування "GARAGE" у Чернігові 09:38

Завдяки програмі «Власна справа» урядового проєкту єРобота тисячі українців вже здійснили свої мрії про власний бізнес. Ми радіємо кожній новій підприємницькій ініціативі і пишаємося кожним грантером.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:23

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди, 2 пожежі та 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.

Рух автотранспорту по вулиці Любецькій планують відкрити у травні 09:11

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради на засіданні 24 квітня погодив дозвіл на продовження перекриття вул. Любецької від Ріпкинської до Широкої до 31 травня 2024 року.