Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 19 квітня, 12:20:42

Про роботу зі зверненнями громадян Прилук

13.04.2013   11:05Агенцiя

Одним із найважливіших напрямків діяльності органів місцевого самоврядування є розгляд звернень громадян. Саме про це інформувала на апаратній нараді начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук, яка зазначила, що реєстрація звернень та контроль за їх виконанням здійснюється через електронну програму “Приймальна громадян”, яка дає можливість інформувати заявників та виконавців про стан розгляду звернень, спрощує ведення контролю за термінами виконання звернень та складання аналізів, звітів, інформації з даного напрямку роботи.

До міської ради протягом І кварталу поточного року надійшло 518 письмових та усних звернень, що вдвічі менше порівняно з аналогічним періодом минулого року /за І квартал 2012 року таких звернень надійшло 1087/. Значне зменшення кількості звернень громадян відбулося у зв’язку зі змінами законодавства у сфері містобудування та оформлення прав власності на нерухоме майно.

Станом на 01 квітня 223 звернення громадян /або 50%/ задоволено, 177 звернень роз’яснено, 10 надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; на 8 звернень надана відмова, 27 звернень перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, 73 звернення знаходиться на розгляді.

Через органи влади вищого рівня надійшло 99 звернень, зокрема, через Адміністрацію Президента України – 10 (11 за І кв. 2012р.); через Кабінет Міністрів України – 5 (3 за І кв. 2012р.); через депутатів Верховної Ради – 4 (5 за І кв. 2012р.); через Урядову гарячу лінію – 62 (32 за І кв. 2012р.); через інші організації – 18 (8 за І кв.2012р.). З них 76 звернень перебувало на контролі в облдержадміністрації.

У І кварталі поточного року кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня збільшилася порівняно з І кварталом минулого року за рахунок звернень на Урядову гарячу лінію. У зверненнях, що надійшли через органи влади вищого рівня, в основному порушувалися житлові питання, питання житлово-комунального господарства, соціального захисту, охорони здоров’я, праці та заробітної плати, роботи підприємств зв’язку та ін.

Усі звернення, які надійшли через органи влади вищого рівня, розглядалися вчасно та вирішувалися відповідно до чинного законодавства. За підсумками розгляду 19 звернень було задоволено, на 65 надані роз’яснення законодавчого характеру, на 1 звернення надана відмова, 5 надіслано для розгляду за належністю, 1 звернення перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, 8 знаходиться на розгляді.

На особистих прийомах посадовців міської ради надійшло 56 звернень громадян/ за І кв. 2012 року – 74/, у тому числі і 19 звернень, що зареєстровані під час виїзних прийомів, які проводилися за окремим планом міським головою та заступниками міського голови в приміщеннях комітетів самоорганізації населення міста.
На особистому прийомі до міського голови надійшло 34 звернення /59 у І кв. 2012р./.

За окремим графіком міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету проводяться прямі “гарячі” телефонні лінії зв’язку з мешканцями міста. За звітний період було проведено 6 прямих телефонних ліній зв’язку, під час яких надійшло 9 звернень від прилучан /у І кв. 2012р. – 30/.

З метою забезпечення оперативного реагування міської ради та її виконавчих органів на звернення жителів міста, удосконалення роботи зі зверненнями громадян працює телефонна “гаряча лінія” міського голови.

Також громадянами було надіслано 7 звернень на електронну адресу міської ради та громадської приймальні міської ради.

Як зазначила начальник громадської приймальні, звернення від пільгових категорій громадян, зокрема від інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, дітей війни, багатодітних сімей тощо розглядаються першочергово. Протягом І кварталу 2013 року до міської ради надійшло 109 таких звернень.

Найбільше звернень надходить щодо капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків, ремонту дахів, зрізання аварійних дерев, ремонту доріг та мереж опалення і водопостачання тощо.

Міська влада постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян та поліпшенням надання послуг жителям міста.


Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення міської ради

Останні новини Чернігівщини

«Трагедія в Драмі» — прем’єра документального проєкту-розслідування Суспільного 10:50

19 квітня о 19:00 на ютуб-каналі Суспільне Чернігів відбудеться прем'єра документального проєкту «Трагедія в Драмі».

Ярмаркували у Чернігові: яких працівників шукають місцеві підприємства? 10:39

Яку роботу та умови праці пропонують, говорили на ярмарку вакансій етичного бізнесу в Чернігові. Захід відбувся з ініціативи Міжнародної Організації з Міграції (МОМ) за фінансування народу Японії та за сприяння Чернігівської обласної служби зайнятості.

Спільний проєкт міста Чернігова, уряду Німеччини та UNDP в Україні 10:30

Наприкінці 2022 року в Україні було розпочато проєкт «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів», який фінансується урядом Німеччини. Реалізує проєкт німецька компанія GIZ та Програма розвитку ООН (UNDP) в Україні.

Чи високі ризики відбудови/відновлення об’єктів соціальної інфраструктури, пошкодженої внаслідок російської агресії в Чернігові? 10:13

Наявність ризиків під час моніторингу визначали аналітики громадської організації «Агенція міських ініціатив».

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:44

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій постраждала 1 особа.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини