Про роботу зі зверненнями громадян Прилук
Одним із найважливіших напрямків діяльності органів місцевого самоврядування є розгляд звернень громадян. Саме про це інформувала на апаратній нараді начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук, яка зазначила, що реєстрація звернень та контроль за їх виконанням здійснюється через електронну програму “Приймальна громадян”, яка дає можливість інформувати заявників та виконавців про стан розгляду звернень, спрощує ведення контролю за термінами виконання звернень та складання аналізів, звітів, інформації з даного напрямку роботи.
До міської ради протягом І кварталу поточного року надійшло 518 письмових та усних звернень, що вдвічі менше порівняно з аналогічним періодом минулого року /за І квартал 2012 року таких звернень надійшло 1087/. Значне зменшення кількості звернень громадян відбулося у зв’язку зі змінами законодавства у сфері містобудування та оформлення прав власності на нерухоме майно.
Станом на 01 квітня 223 звернення громадян /або 50%/ задоволено, 177 звернень роз’яснено, 10 надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; на 8 звернень надана відмова, 27 звернень перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, 73 звернення знаходиться на розгляді.
Через органи влади вищого рівня надійшло 99 звернень, зокрема, через Адміністрацію Президента України – 10 (11 за І кв. 2012р.); через Кабінет Міністрів України – 5 (3 за І кв. 2012р.); через депутатів Верховної Ради – 4 (5 за І кв. 2012р.); через Урядову гарячу лінію – 62 (32 за І кв. 2012р.); через інші організації – 18 (8 за І кв.2012р.). З них 76 звернень перебувало на контролі в облдержадміністрації.
У І кварталі поточного року кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня збільшилася порівняно з І кварталом минулого року за рахунок звернень на Урядову гарячу лінію. У зверненнях, що надійшли через органи влади вищого рівня, в основному порушувалися житлові питання, питання житлово-комунального господарства, соціального захисту, охорони здоров’я, праці та заробітної плати, роботи підприємств зв’язку та ін.
Усі звернення, які надійшли через органи влади вищого рівня, розглядалися вчасно та вирішувалися відповідно до чинного законодавства. За підсумками розгляду 19 звернень було задоволено, на 65 надані роз’яснення законодавчого характеру, на 1 звернення надана відмова, 5 надіслано для розгляду за належністю, 1 звернення перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, 8 знаходиться на розгляді.
На особистих прийомах посадовців міської ради надійшло 56 звернень громадян/ за І кв. 2012 року – 74/, у тому числі і 19 звернень, що зареєстровані під час виїзних прийомів, які проводилися за окремим планом міським головою та заступниками міського голови в приміщеннях комітетів самоорганізації населення міста.
На особистому прийомі до міського голови надійшло 34 звернення /59 у І кв. 2012р./.
За окремим графіком міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету проводяться прямі “гарячі” телефонні лінії зв’язку з мешканцями міста. За звітний період було проведено 6 прямих телефонних ліній зв’язку, під час яких надійшло 9 звернень від прилучан /у І кв. 2012р. – 30/.
З метою забезпечення оперативного реагування міської ради та її виконавчих органів на звернення жителів міста, удосконалення роботи зі зверненнями громадян працює телефонна “гаряча лінія” міського голови.
Також громадянами було надіслано 7 звернень на електронну адресу міської ради та громадської приймальні міської ради.
Як зазначила начальник громадської приймальні, звернення від пільгових категорій громадян, зокрема від інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, дітей війни, багатодітних сімей тощо розглядаються першочергово. Протягом І кварталу 2013 року до міської ради надійшло 109 таких звернень.
Найбільше звернень надходить щодо капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків, ремонту дахів, зрізання аварійних дерев, ремонту доріг та мереж опалення і водопостачання тощо.
Міська влада постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян та поліпшенням надання послуг жителям міста.
Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення міської ради
Останні новини Чернігівщини
Водій з ознаками спʼяніння намагався втекти від патрульних 15:33
Сьогодні, близько 2-ї години, патрулюючи автодорогою М-01 (Київ — Чернігів — Нові Яриловичі), поблизу села Трисвятська Слобода, інспектори помітили автомобіль Chevrolet Lacetti, який рухався без державного номерного знаку.
Чернігівські медійниці відпрацювали навички мобільної зйомки та монтажу у Медіабазі ІМІ 15:03
У суботу, 25 жовтня, медійниці Чернігова відпрацьовували навички мобільної зйомки та монтажу під час практикуму, який організував регіональний хаб Інституту масової інформації «Медіабаза Чернігів».
40 медичних сестер Чернігова підвищили кваліфікацію завдяки службі зайнятості 14:34
У жовтні 2025 року 40 медичних сестерз Чернігівської обласної лікарні безкоштовно пройшли курси підвищення кваліфікації за спеціальністю «Медсестринство».
Вибухотехніки поліції Чернігівщини знешкодили бойові частини ворожих ударних безпілотників 14:10
Співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини вкотре успішно відпрацювали виклики щодо виявлення нерозірваних бойових частин ворожих ударних безпілотників, збитих Силами оборони України у Корюківському районі.
Працевлаштування осіб з інвалідністю: нові правила та можливості для роботодавців 13:39
З 1 січня 2026 року набуде чинності новий Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю» №4219-IX, який змінює підхід до працевлаштування осіб з інвалідністю.