Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 25 квітня, 10:56:25

Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді

20.02.2013   14:38

На виконання вимог діючого законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення відповідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

Про це інформував на засіданні виконкому міської ради 20 лютого начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко.

Відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями, – зазначив С. Кухаренко.

Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

За матеріалами розгляду звернень проводиться аналітична робота. Систематичний аналіз звернень щодо їх кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, враховувати потреби і запити жителів міста при формуванні міського бюджету, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав громадян.

З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації, удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад. На особисті прийоми міського голови та його заступників запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради з метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста.

Впродовж 2012 року керівництвом міської ради на особистому прийомі прийнято 261 громадянин, з них: міським головою – 72, заступниками міського голови – 189.

За звітний період до міської ради надійшло 7301 звернення громадян, що на 675 більше у порівнянні з 2011 роком. Також збільшилась загальна кількість громадян, які звернулись у колективних зверненнях до міської ради: 10133 – у 2012 році, 9546 – у 2011 році.

Відповідна робота зі зверненнями громадян проводиться безпосередньо у відділах та управліннях міської ради, Деснянській та Новозаводській районних у місті радах. Так, за 2012 рік розглянуто 3926 звернень, з яких задоволено 2621, на особистому прийомі прийнято 6466 звернень, задоволено – 3770.

До загальноміського диспетчерського центру управління житлово-комунального господарства міської ради надійшло 3780 звернень, з яких задоволено – 3322, роз’яснено – 458.

З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет міської ради вирішив взяти до відома довідку відділу звернень та соціальних питань міської ради та визнати роботу, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у м. Чернігові радами щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною. Крім того, виконком визнав забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян” та вважає за доцільне вжиття дієвих заходів стосовно подальшого поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:55

Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 3 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

Психологічна підтримка для людей, які зазнали страждань внаслідок війни 09:51

Український ветеранський фонд започатковує терапевтичну групу для тих, хто зазнав страждань внаслідок війни – людей, які чекають рідних з фронту, внутрішньо переміщених осіб та усіх, хто відчуває тривогу і знесилення через війну.

25 квітня: цей день в Україні і світі

25 квітня: цей день в Україні і світі 08:47

ДЕНЬ 792 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 792 RUSSIAN AGRESSION

365 пожеж в природній екосистемі Чернігівщини з початку року: чому виникають та як запобігти 18:11

«До речі, це майже в два рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (186 надзвичайних ситуацій), – повідомив на брифінгу в офіційному медіацентрі ОВА Олександр Бобро, заступник начальника Головного управління із запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України в області. – 356 із них – суха трава та сміття на відкритих територіях, а 9 пожеж – це лісові масиви та насадження».

Бізнес, який постраждав під час ракетних ударів 17 квітня, може отримати грант на відновлення від МОМ 18:08

Міжнародна організація з міграції (МОМ) в рамках проєкту «Життєздатність+ Економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни», що фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) через Банк розвитку KfW, допоможе чернігівським підприємцям.