Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 28 лютого, 02:24:50

Чому треба піднімати тарифи на перевезення пасажирів якщо…

01.08.2013   14:49

З 1-го травня 2013 року одночасно, без попередження населення, усі перевізники підвищили вартість проїзду по маршруту Чернігів-Київ на 25% до рівня 50 грн. Попередній тариф у 40 грн. був встановлений у листопаді 2010 року. Тоді одноразове підвищення проїзду також склало 10 грн. або 33,3%.

Офіційних пояснень про причини різкого підвищення вартості проїзду від чиновників чернігівці досі не дочекалися. Тож доводиться обмежитися неофіційною версією самих перевізників: “у зв’язку зі змінами в законодавстві, підвищенням цін на паливно-мастильні матеріали та запчастини”.

Дещо інша ситуація склалася з проектом підвищенням тарифів на проїзд у громадському транспорті в місті Чернігові. Під тиском громадськості міський голова Соколов О.В. призначив на 1 серпня 2013 року громадські слухання на тему: “Перспективи розвитку транспортної галузі у м. Чернігові”. Одне з питань цих слухань: “Щодо вартості проїзду у міському пасажирському транспорті”.

Тож від організаторів і учасників цих вслухань бажано було б почути конкретну відповідь на питання: “Чому треба піднімати тарифи на перевезення пасажирів?” із врахування наступних фактів:

По-перше, якщо не відбулося значного підвищення цін на паливно-мастильні матеріали та запчастини, а більшість автоперевізників у Чернігова використовують в якості пального дешевий метан.

За період з листопада 2010 року по квітень 2013 року офіційний індекс інфляції споживчих цін склав 5,7%, а курс долара США стабільно тримався у цей період на рівні біля 8 грн.

По-друге, якщо місто Чернігів є одним з найбільш компактних міст в країні – відстань від околиць до центру міста складає біля 5 км.

Наприклад, вартість одного кілометру проїзду по маршруту №37 “Вокзал – вул. Єськова”, який має довжину біля 6,3 км, складає біля 40 коп.

По-третє, якщо власниками багатьох маршруток, якими здійснюються перевезення, є деякі чиновники та керівники комунальних закладів, звісно, через підставних осіб.

На нашу думку, у цих чиновників не має жодних підстав турбуватися за інтереси чернігівців, бо їх добробут і статки зростають від підвищення тарифів на проїзд.

Також не має підстав сподіватися, що інтереси звичайних жителів міста захистять народні обранці – члени постійної комісії з питань ЖКХ, транспорту і зв’язку Чернігівської міської ради. Це – представники правлячої Партії регіонів Вакуленко С.В. – директор ТОВ “Автоекспес”, Шкінь О.М. – директор КП “Чернігівводоканал”, Шкурат О.В. – директор ПП “Балтіка-трейд” та член КПУ – Клановець І.В. – завідувач Чернігівського районного сектору управління державної імміграційної служби України в області.

Не багато сподівань і на колишніх обранців від опозиційних партій ВО “Батьківщина” і “Фронт змін”, а зараз позафракційного Мельника О.Г. – заступника директора КП “Будинок книги” Чернігівської міської ради, а також членів депутатської групи “Рідне місто” Білогури В.О. – приватного підприємця, помічника-косультанта народного депутата Атрошенка В.А. і Ткаченко О.А. – директора ТОВ “Укртехмаш”.

І на сам кінець.

У місті Чернігові тільки приватні перевізники вже експлуатують біля 360 транспортних засобів для перевезення пасажирів замість, як вважає перший заступник міського перший заступник чернігівського міського голови Сергій Андрос, оптимальної кількості у 280-300.

Отже, діючі з 2011 року тарифи на проїзд, які вже сягають від 1,75 до 2,50 грн., забезпечують прибутковість роботи перевізників. Наприклад, на зупинці “Центральний ринок” в день можна одночасно побачити 10 і більше транспортних засобів для перевезення пасажирів, яким вже не має місця де притулитися.

Тож про яке підвищення тарифів може йти мова, панове перевізники?
 

Останні новини Чернігівщини

В області відпрацьовані заходи із запобігання поширенню коронавірусу

В області відпрацьовані заходи із запобігання поширенню коронавірусу 16:17

26 лютого голова Чернігівської ОДА Андрій Прокопенко провів об’єднане засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій і тимчасової протиепідемічної комісії щодо координації роботи із запобігання занесенню та поширенню на території області випадків захворювання коронавірусом.

Депутати підтримали рішення щодо знесення недобудови

Депутати підтримали рішення щодо знесення недобудови "Дворянського зібрання" на Валу 16:08

27 лютого на засіданні 52-ї сесії Чернігівської міської ради 7-го скликання депутати підтримали питання щодо визначення відповідального управління міської ради, якому буде доручено провести необхідні заходи, пов’язані зі знесенням багаторічної недобудови на Валу, з урахуванням однієї правки.

Щодо захворюваності на ГРВІ та грип. Офіційно

Щодо захворюваності на ГРВІ та грип. Офіційно 12:55

Епідемічна ситуація щодо захворюваності на грип та ГРВІ як в Україні, так і в області відповідає середньорічному рівню для даної пори року.

Капелі бандуристів - 10 років

Капелі бандуристів - 10 років 12:48

Своє перше десятиліття відзначив один з найунікальніших бандурних колективів України — Капела бандуристів імені Остапа Вересая Чернігівського обласного філармонійного центру фестивалів та концертних програм.

Затвердили бренд міста

Затвердили бренд міста "Ніжин-завжди різний" 12:16

26 лютого на черговій 68 сесії Ніжинської міської ради VII скликання було прийнято важливе рішення для громади «Про організаційні заходи щодо визначення бренду міста Ніжина».