Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 7 грудня, 12:27:47

У Чернігові демонтують 22 вивіски, які не відповідають розробленому дизайн-коду і псують вигляд міста

16.06.2023   16:07Агенцiя

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради 15 червня погодив рішення про демонтаж 22 вивісок. Попередньо, другого червня, комісією з демонтажу було прийняте протокольне рішення про винесення саме цього переліку на розгляд виконкому.

Власникам/користувачам тимчасових об’єктів (вивісок) дається 14-денний термін на добровільний демонтаж та відновлення благоустрою з моменту прийняття рішення виконкому. Муніципальна варта їх проінформуває про це. У разі невиконання, вивіски будуть демонтовані мунвартою і зберігатимуться на майданчику тимчасового зберігання демонтованих об’єктів та речей.

Нагадаємо, що активізувати роботу  у цьому напрямку доручив мунварт в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако під час загальноміської ї наради 23 травня.

   — Починаючи з центральної частини міста та проспекту Левка Лук'яненка перевірте дотримання нашого дизайн-коду по вивісках. Є приклади, де його не дотримуються, наприклад, перехрестя просп. Перемоги та вул. Гончої. Те, що там повісили на фасад магазину, не відповідає нашому рішенню, прийнятому на виконкомі, яке пройшло і регуляторну процедуру. Ми почали цю роботу восени, напередодні повномасштабного вторгнення, сьогодні треба продовжувати вирішувати подібні питання — демонтувати їх. Незважаючи на те, що підприємець поніс витрати, незважаючи на те, що йому так подобається і здається, що буде більше клієнтів, це неповага до міста. Тому припис і демонтаж, — прозвучало тоді в дорученні в.о. міського голови.

Чернігів до 24 лютого 2022 року рухався у напрямку мінімізації зовнішньої реклами та уніфікації вивісок. Місто наближалося до європейських норм і стандартів. Попри всі виклики війни цю роботу продовжуватимуть у Чернігові й надалі.

Восени 2020 року було затверджено Концепцію оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення. До того часу оформлення рекламних вивісок здійснювалися на розсуд і смак власників, що часто досить сильно спотворювало зовнішній вигляд міста.

Мета розробленого дизайн-коду — усі представники бізнесу повинні уніфікувати види, матеріали, стилі й розміри вивісок та інформаційних табличок, місця їх розміщення. В результаті — покращиться зовнішній вигляд фасадів будинків/вулиць і збільшиться привабливість міста для містян і гостей.


Пресслужба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

«Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»: серед школярів області відбудуться змагання з чотирьох видів спорту

«Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»: серед школярів області відбудуться змагання з чотирьох видів спорту 12:51

Перше засідання організаційного комітету щодо реалізації на Чернігівщині у 2023-2024 навчальному році проєкту «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» відбулось сьогодні під головуванням заступниці начальника ОВА Жанни Шерстюк.

До Дня святого Миколая діти загиблих Героїв отримують вітання та подарунки від громади Чернігова 12:47

До Дня Святого Миколая громада Чернігова підготувала привітання та подарунки для дітей, один з батьків яких загинув у російсько-українській війні, під час виконання службового обов'язку. Управління культури та туризму за підтримки Чернігівської міської ради організовує заходи для дітей різної вікової категорії.

Гроші ходять за людиною… 12:35

Це, зокрема, і про професійне навчання за сприяння служби зайнятості. У тих, хто не має затребуваної на ринку праці професії, є можливість отримати її безкоштовно. Так, діють програми з професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, зокрема, як шляхом видачі сертифікатів безробітним, так і з наданням ваучерів для певних категорій населення.