Карантин в органах місцевого самоврядування: як працювати не порушуючи?
Чи готові органи місцевого самоврядування до роботи в умовах карантину? Які розпорядчі документи вони мають підготувати, щоб забезпечити власну життєдіяльність, уникнути порушень чинного законодавства, зберегти трудові та соціальні гарантії своїх працівників? Чи "спише" карантин порушення?
Відповіді на ці та інші питання шукали учасники пілотного онлайн-навчання «Особливості управління людськими ресурсами в органах місцевого самоврядування за кризових умов», проведеного 21 квітня.
Цільова аудиторія ‒ керівники та спеціалісти служб персоналу органів Менської, Сновської, Корюківької, Тупичівської, Новгород-Сіверської, Остерської, Любецької, Куликівської, Височанської, Носівської, Кіптівської, Хмільницької, Городнянської та Новобілоуської ОТГ області. Всього ‒ 33 учасники.
"Законодавець пропонує органам місцевого самоврядування кілька варіантів організації своєї роботи та реалізації трудових відносин. Головне ‒ чіткий документ ОМС, що регламентує виконання завдань його працівником на робочому місці або в дистанційному режимі", ‒ наголосила експерт зазначеної Програми Ради Європи Наталія Гнидюк. Вона детально пояснила, як місцеві ради, підпорядковані їм організації можуть налагоджувати діяльність працівників за звичним графіком (на робочих місцях з дотриманням санітарних вимог); в режимі дистанційної (надомної) роботи та за визначеним графіком з дотриманням санітарних вимог (гнучкий режим робочого часу).
Йшлося й про організацію засідань місцевих рад за умов карантину. Головна рекомендація ‒ виносити на порядок денний виключно невідкладні питання (зміни до бюджету, ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій тощо), мати завчасно підготовлені та оприлюднені проекти рішень, чітко визначений часовий регламент на їх обговорення.
Пролунали питання про співробітників віком 60+ (як відправити їх на самоізоляцію; чи можна, зберігши виплату 2/3 заробітної плати за таким працівником, взяти на заміну людину за цивільно-правовим договором); як оформлювати відпустку (з допомогою на оздоровлення чи без неї); на яких засадах оформлювати простій технічних співробітників органів місцевого самоврядування, підпорядкованих їм закладів культури та освіти; чи можна проводити конкурси на заміщення вакантних посад, присвоювати ранги працівникам ОМС в умовах карантину.
Чернігівський центр підвищення кваліфікації
Останні новини Чернігівщини
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових регіонів 11:34
Уряд ухвалив низку рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та започаткують системне державне фінансування пасажирських залізничних перевезень.
Стартували безоплатні освітні заходи з розвитку професійних навичок жінок 10:56
25 листопада відбувся перший онлайн-тренінг «Лідерство і соціальна відповідальність у бізнесі. Мистецтво партнерств» у межах програми «Підтримка розширення економічних прав жінок в Україні».
Директор підприємства підозрюється у заволодінні бюджетними коштами на ремонті лікарні 10:49
За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору підприємства у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, вчиненому в умовах воєнного стану та у видачі завідомо неправдивих офіційних документів службовою особою (ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України).
«Спас Чернігівський: Собор як місце єднання»: у Софії Київській презентували спецвипуск журналу про чернігівську пам’ятку 10:13
Вчора у Національному заповіднику «Софія Київська» провели презентацію спецвипуску журналу «Антиквар», присвяченого чернігівському Спасо-Преображенському собору.
Городнянські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищував допустиму норму більш ніж у 14 разів 09:35
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції ВП №3 (м. Городня) Чернігівського райуправління поліції викрили 53-річного водія автомобіля ВАЗ, який керував транспортом у стані алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.