Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 3 листопада, 21:32:31

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Просив неправомірну вигоду за непроведення перевірок ДАБІ – посадовця засуджено до 5 років за ґратами 17:48

За публічного обвинувачення прокурорів Чернігівської обласної прокуратури визнано винним колишнього начальника відділу Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Чернігівській області у проханні та одержанні неправомірної вигоди службовою особою, яка займає відповідальне становище (ч. 3 ст. 368 КК України).

За працевлаштування молоді можна отримати компенсацію 17:26

Служба зайнятості допомагає молоді зробити перші кроки в кар’єрі, а роботодавцям — отримати фінансову підтримку за працевлаштування молодих спеціалістів.

Рятувальники Чернігівщини 100 разів залучалися до ліквідації пожеж та проведення інших невідкладних робіт 17:05

Упродовж минулого тижня (з 27 жовтня по 03 листопада 2025 року) вогнеборці ліквідували 43 пожежі, з яких: 24 - у житловому секторі, 7 - на об’єктах, 5 – на транспорті, 4 - у природних екологічних системах та 3 - інші.

“RetroHits” — енергія добра крізь час 16:34

Найяскравіша музика минулих десятиліть 1-го листопада 2025 року звучала зі сцени Чернігівського обласного філармонійного центру. Солісти філармонійного центру представили глядачам наповнені драйвом, емоціями та неповторною атмосферою популярні пісні 80-90 років у програмі “RetroHits”.

Співпраця з роботодавцями триває 16:10

«Зустрічаємося з роботодавцями, щоб не лише чути потреби бізнесу, а й діяти разом — оперативно та ефективно задля розвитку підприємств та працевлаштування людей». Про це сказала директорка Чернігівського обласного центру зайнятості Людмила Ключник під час робочого візиту до Ніжина.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини