Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 19 вересня, 02:56:39

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Виявлено 83 нові випадки COVID-19

Виявлено 83 нові випадки COVID-19 18:00

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОДА станом на 18 вересня в області зафіксовано 83 нові випадки COVID-19.

Чернігівщина на 9 місці за рейтингом Мінрегіону

Чернігівщина на 9 місці за рейтингом Мінрегіону 17:43

Про це повідомляє сайт Чернігівської ОДА з посиланням на щоквартальний моніторинг соціально-економічного розвитку регіонів України.

Ахметов через Ляшка хоче посилити вплив у Верховній Раді?

Ахметов через Ляшка хоче посилити вплив у Верховній Раді? 17:20

Олег Ляшко – один із найвідданіших представників інтересів олігарха Ріната Ахметова, якого той хоче повернути до Верховної Ради.

Прилучани відзначають 77-у річницю визволення рідного міста від нацистських окупантів

Прилучани відзначають 77-у річницю визволення рідного міста від нацистських окупантів 12:54

18 вересня - День звільнення нашого рідного міста від нацистських окупантів. Щороку в цей визначний день прилучани йдуть до меморіалу-скверу Вічної Слави, щоб схилити голову та вшанувати пам'ять воїнів, які віддали своє життя заради миру.

Як повернути не якісні ліки в аптеку?

Як повернути не якісні ліки в аптеку? 12:03

Під час придбання будь-яких лікарських препаратів в аптеці покупець фактично укладає договір роздрібної купівлі-продажу, а отже, в такому випадку виникають права та обов’язки, що передбачені нормами цивільного законодавства України.