Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 11 листопада, 15:49:18

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Тепло сердець та черговий транш гуманітарної допомоги: на Чернігівщину завітали французькі волонтери 13:22

Днями до Чернігова прибула сорок друга двадцятитонна фура з гуманітарною допомогою, зібраною волонтерами із дружньої Франції.

Понад 3 мільйони гривень — на підтримку сімей з новонародженими у Чернігові 12:51

Одноразова матеріальна допомога при народженні дитини буде надана ще 105 чернігівкам, які зареєстровані у територіальній громаді міста. Загальна сума виплат — 3 135 000 гривень.

Ніжинські поліцейські затримали підозрювану у вбивстві співмешканця 12:20

Поліцейські встановили, що між співмешканцями виник конфлікт під час спільного вживання алкогольних напоїв. У ході сварки 36-річна жінка ножем завдала потерпілому удар у груди, від якого чоловік помер на місті події.

У Чернігові створено Раду з питань внутрішньо переміщених осіб 11:49

10 листопада 2025 року виконавчий комітет Чернігівської міської ради ухвалив рішення про створення Ради з питань внутрішньо переміщених осіб та затвердження Положення про неї.

Підбито проміжні підсумки реалізації Стратегії з безбар'єрності: Чернігівщина – у трійці лідерів 11:08

Наприкінці минулого тижня Прем’єр-міністерка України Юлія Свириденко провела у Бородянці виїзне засідання Ради безбар’єрності.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини