Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 28 листопада, 21:30:36

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:44

Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі.

На Чернігівщині розроблять обласну Стратегію з контролю над тютюном на 2025-2026 роки 12:21

Питання її впровадження ініціював Олександр Чепурний, гендиректор Обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України, на черговому засіданні регіональної координаційної ради з питань громадського здоров’я.

На Новгород-Сіверщині поліцейські відсторонили від керування нетверезих водіїв, рівень алкоголю в крові яких значно перевищував допустиму норму 11:41

Поліцейські Новгород-Сіверського райвідділу поліції виявили трьох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного сп’яніння.

Ялинки на центральній площі Чернігова цьогоріч не буде 11:19

У Чернігові цього року не встановлюватимуть ялинку на центральній площі, а разом із нею — «казкове містечко», фуд-зону та інші святкові елементи.

Понад 300 тисяч гривень збитків: поліція Чернігівщини повідомила інженеру технічного нагляду про підозру в службовій недбалості 10:48

Слідчі слідчого управління поліції Чернігівщини за оперативного супроводу співробітників обласного управління стратегічних розслідувань та під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури викрили 63-річного посадовця у неналежному виконанні службових обов'язків.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини