Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 25 листопада, 17:21:01

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

На шпагаті: як чернігівські медійники борються за свободу слова в умовах війни 16:52

В умовах війни свобода слова, доступ до публічної інформації та права журналістів знаходяться на такому собі шпагаті між суспільним інтересом та обмеженнями національної безпеки.

Сплачуйте податки правильно: детальний розбір на прикладі майнових податків 16:34

Для спрощення процесу сплати податків Державна податкова служба України підготувала для громадян пам’ятку з детальними інструкціями щодо сплати податкових зобов’язань з майнових податків, зокрема земельного податку, як через мобільні застосунки банків, так і у касі банківських установ

В Україні запрацював  Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин

В Україні запрацював Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин 16:16

Уряд України на виконання доручення Президента України представив Ветеран PRO — державну цифрову платформу для ветеранів, ветеранок і їхніх родин, де зібрано всю інформацію про пільги, програми, послуги та можливості в одному місці.

На місці падіння безпілотника в Чернігові ремонтують покрівлі та допомагають мешканцям 16:10

Сьогодні на вулиці, що постраждала 24 листопада 2025 року від падіння ворожого безпілотника, працюють комунальні служби — КП «Деснянське», КП «Новозаводське», «ЖЕК-13» та «ЖЕК-10».

Маємо залучати молодь до прийняття рішень у громадах: Іван Ващенко – на зустрічі з юнаками та юнками 12:44

Минулої суботи заступник голови ОДА Іван Ващенко зустрівся з активною молоддю регіону. Захід під назвою «Молодь і влада: зустріч без краваток» відбувся в обласному молодіжному центрі та був присвячений Дню Гідності та Свободи.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини