Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 15 вересня, 05:56:38

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Мінрозвитку оголошує відбір проєктів, фінансування яких може здійснюватися за кошти, залучені в рамках спільних з ЄІБ проєктів 11:23

Розпочато відбір проєктів, реалізація яких буде здійснюватися за рахунок «Програми відновлення України ІІІ» (Транш В) та нерозподілених залишків коштів програм «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України».

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:19

Протягом минулої доби зареєстровано 11 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 10 пожеж. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

Ультразвукова діапедевтика в практиці лікаря первинної ланки при урологічній патології 10:02

Урологічні хвороби залишаються однією з основних проблем в Україні.

Поліція Чернігівщини перекрила канал незаконного переправлення військовозобовʼязаних через державний кордон 09:37

Поліцейські припинили діяльність міжрегіональної злочинної групи, яка нелегально переправляла військовозобовʼязаних чоловіків за межі України. Вартість «послуги» сягала 6000 доларів з однієї особи. Фігурантів, причетних до організації незаконного перетину кордону, затримали та повідомили їм про підозру.