Щорський район. За досвідом у Нові Боровичи
Тема цього заходу: формування дослідницької культури старшокласників в учнівському лісництві.

У семінарі-практикумі взяли участь 16 керівників колективів юних природолюбів. Зібралися представники середніх шкіл — Городнянської, Добрянської (Ріпкинський р-н ), Кобижчанської (Бобровицький р-н), Світанківської (Ніжинський р-н), Тупичівської (Городнянський р-н), Биринської (Н.-Сіверський р-н), Морівської (Козелецький р-н), Лісовосорочинської (Прилуцький р-н), Холминської (Корюківський р-н), Пакульської (Чернігівський р-н), Семенівського будинку творчості на базі Погорільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Остерської гімназії (Козелецький р-н), Борзнянської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів, Краснохутірської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів для дітей-сиріт (Н.-Сіверський р-н) та Галайбинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (Борзнянський р-н).
У семінарі взяв участь головний спеціаліст відділу лісового господарства Чернігівського ОУЛМГ Володимир Перев’язко.
Новоборовицьке учнівське лісництво вважається одним з кращих в області, тому керівники дитячих природничих колективів зацікавлено знайомилися з його роботою та переймали досвід. Учасники семінару відвідали теплиці і шкільний лісорозсадник, який знаходиться на території Новоборовицького лісництва, а також попрацювали в «Лабораторії фахового досвіду».
Нині досить актуальне питання тематики та методики проведення дослідницьких, природоохоронних практичних робіт. Отож керівники дитячих колективів отримали на електронних носіях методичний посібник про проведення дослідницької роботи в учнівських лісництвах, який підготували методисти Чернігівської обласної станції юних натуралістів та Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка і працівники Чернігівського обласного управління лісового та мисливського господарства.
А Володимир Кухаренко, директор Новоборовицької середньої школи, розповів гостям про становлення, розвиток і перспективи місцевого учнівського лісництва. Його вихованці презентували досвід роботи свого колективу. Дуже сподобався учасникам заходу виступ природничої агітбригади.
На завершення семінару відбувся круглий стіл з обміну практичним досвідом, як оберігати юним лісівникам зелені багатства нашого краю та залучати учнів до лісогосподарської і дослідницької роботи.
Світлана Велігорська, завідувач відділом Чернігівської обласної станції юних натуралістів
Останні новини Чернігівщини

4 липня цей день в Україні і світі 07:48
ДЕНЬ 1227 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1227 RUSSIAN AGRESSION

Судитимуть браконьєра, який незаконно вполював лося на Прилуччині 16:39
Прокурорами Прилуцької окружної прокуратури скеровано до суду обвинувальний акт стосовно жителя міста Прилуки за фактом вчинення незаконного полювання на звірів, які занесені до Червоної книги України (ч. 1 ст. 248 КК України).

ТОП-10 найзатребуваніших вакансій від місцевих роботодавців 16:36
Робота є. Зокрема, й на Чернігівщині. Наразі у базі даних обласної служби зайнятості налічується 1924 вакансії.

Правоохоронці підвели підсумки роботи 1 півріччя 2025 року протидії злочинності у бюджетній сфері Чернігівщини 16:33
Сьогодні в Чернігівській обласній прокуратурі відбулась робоча нарада з керівниками правоохоронних органів регіону. На нараді були присутні керівник Чернігівської обласної прокуратури Станіслав Гущесов, начальник Головного управління Національної поліції в Чернігівській області Іван Іщенко та начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Олександр Кондрашов.

Олена Шуляк: Антикорупція, цифровізація, ринок землі – головні реформи протягом останніх років 16:31
У нещодавньому інтерв’ю "Вокс Україна" очільниця "Слуги Народу" та народна депутатка Олена Шуляк зазначила, що, на її переконання, найбільш відчутні результати команда влади, зокрема й партія "Слуга Народу", демонструє в трьох напрямах реформування держави: розвитку антикорупційної інфраструктури, цифровій трансформації та впровадженні земельної реформи.