Найбільше зерна на Бахмаччині, найякісніше - у Носівському районі
В Чернігівський області триває комплекс польових робіт.
Аграрії області вже зібрали 43% зернових та зернобобових культур.
Найбільший вал мають хлібороби Бахмацького району — майже 100 тисяч тонн, Менського, Борзнянського та Чернігівського – понад 80 тисяч тонн.
Найкращі якісні показники в аграріїв Носівського, Варвинського, Менського, Срібнянського та Бахмацького районів, де середня врожайність перевищує 52 центнери з гектара.
Продовжується збір гречки, проса, сої та соняшнику.
У Бобровицькому та Козелецькому районах обмолочено перші 750 гектарів кукурудзи на зерно.
В області засіяно більше половини прогнозованих площ озимих колосових культур на зерно.
За інформацією Департаменту агропромисловог розвитку Чернігівської облдержадміністрації
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46
Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.
Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14
Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.
Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42
Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.
Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09
Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!
Осінній марафон олімпіадних змагань на Чернігівщині 15:48
Осінь на Чернігівщині традиційно щедра не лише на барви, а й на здобутки юних інтелектуалів. Перші дні листопада 2025 року об’єднали сотні талановитих, допитливих і цілеспрямованих здобувачів освіти області на І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, французької мови та інформатики – предметів, які поєднують логіку, креативність, аналітику й натхнення до пізнання.