Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 27 квітня, 06:03:00

Чернігів купуватиме тролейбуси власного виробництва

24.06.2017   10:11

Минулого року при закупівлі тролейбусів у Чернігові тендерні процедури затягнулись на багато місяців через з’ясування спірних питань серед їх учасників.

У цьому році закупівля тролейбусів теж не обходиться без складнощів. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічне підприємство СТГ інженерінг» з Києва, запропонувавши рекордно низьку, як для України ціну за один тролейбус, від підписання угоди відмовилось.

Руслан Ємець, заступник начальника КП «ЧТУ»: «За результатами торгів переможець у нас був «СТГ інженерінг», але в термін, встановлений законом - 20 днів після акцепту, вони договір не підписали. Відповідно тендерний комітет відхилив їх пропозицію. Сьогодні ми акцептувати другого учасника - Чернігівський автозавод».

Голова тендерного комітету Руслан Ємець твердить, діалог з фірмою був. Вони приїздили до ЧТУ відразу після виграшу. Запевняли, що виконати угоду зможуть. Навіть запрошували працівників муніципального перевізника до себе на підприємство, показували корпуси майбутніх рогатиків та комплектуючі. В останній день терміну, коли можна було підписати угоду, делегація підприємців знову прибула до Чернігова. І ось, здавалося тролейбуси куплені. Та не так сталося, як гадалося.

Руслан Ємець: «Цього понеділка приїжджали представники компанії «СТГ інженерінг». Ми вважали, що вони приїхали для підписання договору, але вони приїхали зі своїми умовами. А саме, збільшення терміну поставки. Цю умову вони мотивували тим, що за два місяці вони не зможуть зібрати тролейбуси. І друга умова, компанія хотіла передоплату мінімум 30%».

Такі дії київського підприємства здивували. Адже це зміни до умов закупівлі, погодитись на такі умови означає порушити закон. Відповідно місто не тільки не отримає 5 довгоочікуваних тролейбусів, а ще й заплатить чималенький штраф. Тому тендерний комітет акцептував позицію наступного учасника – Чернігівського автозаводу. І хоча ЧАЗівці нібито скаржилися на нестачу часу, щоб укомплектувати 5 «Барвінків», у випадку підписання договору вони на виконання угоди матимуть майже 3 місяці.

Точної причини, чому від підписання відмовилися кияни, у ЧТУ не знають. Лише припускають, можливо це нереально низька ціна, яку встановило підприємство – на півмільйона дешевше найближчого конкурента. Тому місто й не погодилося на передплату аби не повторити ситуації з дитсадком на Масанах, де підрядника з грошима наразі розшукують.

А від скасування угоди, місто може навіть і залишиться у виграші, бо 100 тисяч гривень банківської гарантії від недбайливого продавця тролейбусів перерахують до міського бюджету.

Останні новини Чернігівщини

Що роблять громади області з тисячами тонн відходів від руйнувань через війну 15:41

На сьогодні у Чернігівській області обліковується 16,7 тисячі тонн відходів від руйнувань, що утворилися внаслідок пошкодження будівель та споруд під час бойових дій, терористичних актів, диверсій, а також під час робіт з ліквідації їх наслідків.

Для рятувальників з Чернігова запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови 15:29

Мережа освітньо-культурних просторів Гончаренко центр запускає безкоштовні онлайн-курси англійської мови для працівників ДСНС Чернігівщини.

Допомагаємо переселенцям та ветеранам війни знайти роботу 15:25

Соціальні мережі та медіа, дистанційне навчання, онлайн-зустрічі, електронний документообіг – цифровізація сьогодні має вплив на кожну сферу нашого життя, але і живе спілкування та очний обмін думками, ідеями, інформацією теж не втрачає своєї актуальності.

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.