Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 20 квітня, 08:25:28

Щоб забезпечити належний стан дорожнього покриття, необхідно постійно контролювати якість виконання робіт

07.09.2016   14:37Агенцiя

На дорогах Чернігівської області такий контроль здійснюється лабораторією Служби автомобільних доріг у Чернігівській області: свідоцтво про атестацію №85/2014 чинне до 27 серпня 2019 року.

Лабораторією з контролю якості виробництва проводиться вибірковий та приймальний контроль якості дорожньо-будівельних матеріалів для будівництва та ремонту автодоріг, а саме: кам'яних та в'яжучих матеріалів, асфальтобетону та асфальтобетонних сумішей.

Основна задача лабораторії є визначення відповідності дорожньо-будівельних матеріалів, виробів і конструкцій вимогам нормативних, технологічних і проектних документів, чинних в Україні. Від якості застосованих дорожньо-будівельних матеріалів і належного виконання дорожніх робіт залежить довговічність і надійність конструкцій дорожніх одягів.

Не треба забувати, що основна мережа автомобільних доріг загального користування по Чернігівській області була побудована у 70-80-х роках минулого століття. При проектуванні доріг в той період передбачалося розрахункове навантаження на покриття великовантажних транспортних засобів до 30 т. На сьогодні парк великовантажних транспортних засобів в країні значно збільшився, значно збільшилася і вантажопідйомність транспортних засобів.

Крім вище зазначеного, однією з головних на сьогодні причин - є недотримання міжремонтних строків: поточно- середнього (4 років) і капітального ремонту (12 років). Відбувається це у зв'язку з обмеженим фінансуванням.

Окрім цього, на руйнування та деформації асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг впливають не тільки транспортні навантаження але і природно-кліматичні фактори, які перевищують допустимі значення. Так, внаслідок коливань температури повітря в осіньо-зимові пори року відбувається поперемінне заморожування-відтавання дорожніх покриттів, що зрозуміло, також негативно впливає на стан дорожнього одягу.

Всі ці та вищезазначені фактори погіршують якість покриття автомобільних доріг, впливають на їх рівність, знижують швидкість та комфортність руху, та призводять до збільшення витрат на експлуатацію автомобільних доріг та автомобілів, а найголовніше, негативно вливають на безпеку дорожнього руху.

Рішення вищевикладених проблем можуть бути пов'язані з використанням новітніх ремонтних матеріалів та ефективних технологій ремонту дорожніх покриттів, що забезпечують підвищення їх міцності та дотримання високих міжремонтних строків служби.

Підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик асфальтобетонних покриттів досягається застосуванням при приготуванні суміші на бітумах з додаванням добавок. В залежності від виду добавок вони покращують фізико-хімічні показники бітумів, і як наслідок – фізико-механічні характеристики асфальтобетонних сумішей та покриттів з них.

Для подовження строків служби асфальтобетонних покриттів на дорогах, як державного так і місцевого значення вже кілька років при виконанні поточно-середніх ремонтів застосовується технологія з використанням бітумних емульсій для поверхневих обробок.

На сьогодні, на дорогах нашої області для виконання ямкового ремонту, дуже часто, застосовують струменевий метод ремонту дорожнього одягу з асфальтобетонним покриттям із застосуванням сучасних технологій. Вищевказаний ямковий ремонт зарекомендував себе, як найбільш продуктивний серед всіх інших. Завдяки тому, що він поєднує виконання декількох операцій ремонту покриття дорожнього одягу однією машиною. Здійснювався за допомогою спеціальних машин «SCHAFER», «УЯР» та «Брянськ», які є у наявності підрядних підприємств Служби автодоріг Чернігнівської області. Працюють ці машини за наступним принципом: за допомогою стисненого повітря видувається пил і бруд тіла із тріщин та ям на дорожньому покритті і відразу ж заповнюються сумішшю з щебеню та бітумної емульсії.Використання цього методу має цілу низку переваг, зокрема спрощення технологічного процесу очистки вибоїн і тріщин та їх стрімке заповнення з необхідним ущільненням суміші без застосування катку. Окрім того, поновлення руху транспортних засобів можливо одразу після проведення ремонту, що дозволяє запобігти утворенню заторів на ділянці, де проходять роботи. Крім того, вся робота виконується машиністом з місця водія та одним дорожнім робітником. У зв'язку з тим, що використовується саме бітумна емульсія, відсутній контакт з парами бітуму. Струменевий метод є ефективним способом механізації ямкового ремонту.
 

Останні новини Чернігівщини

«Трагедія в Драмі» — прем’єра документального проєкту-розслідування Суспільного 10:50

19 квітня о 19:00 на ютуб-каналі Суспільне Чернігів відбудеться прем'єра документального проєкту «Трагедія в Драмі».

Ярмаркували у Чернігові: яких працівників шукають місцеві підприємства? 10:39

Яку роботу та умови праці пропонують, говорили на ярмарку вакансій етичного бізнесу в Чернігові. Захід відбувся з ініціативи Міжнародної Організації з Міграції (МОМ) за фінансування народу Японії та за сприяння Чернігівської обласної служби зайнятості.

Спільний проєкт міста Чернігова, уряду Німеччини та UNDP в Україні 10:30

Наприкінці 2022 року в Україні було розпочато проєкт «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів», який фінансується урядом Німеччини. Реалізує проєкт німецька компанія GIZ та Програма розвитку ООН (UNDP) в Україні.

Чи високі ризики відбудови/відновлення об’єктів соціальної інфраструктури, пошкодженої внаслідок російської агресії в Чернігові? 10:13

Наявність ризиків під час моніторингу визначали аналітики громадської організації «Агенція міських ініціатив».

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:44

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій постраждала 1 особа.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини