Якість розглянутих звернень формує думку громадян про фіскальну службу
35 «гарячих» телефонних ліній з питань звернень громадян провели з початку року в органах Головного управління ДФС у Чернігівській області.
Питання, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися роз’яснення норм Податкового кодексу, адміністрування ПДВ, військового збору та єдиного соціального внеску, оподаткування нерухомості, вимог до оформлення звернень та порядку їх розгляду фіскальною службою. Під час «гарячих» ліній надані відповіді на всі запитання та роз’яснення щодо розв’язання проблем.
Територіальні органи ГУ ДФС у Чернігівській області також провели 45 нарад, 60 семінарів, 58 економічних навчань, під час яких порушувалися питання розгляду звернень громадян. Адже своєчасний і якісний розгляд звернень, що надходять від громадян, є важливою складовою формування іміджу фіскальної служби
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Чернігівська дзюдоїстка Анна Казакова здобула бронзу на етапі Відкритого Кубка Європи в Італії 10:39
У Конельяно (Італія) триває черговий етап Відкритого Кубка Європи з дзюдо, в якому беруть участь майже 350 спортсменів із 38 країн.
Чернігівська легкоатлетка Ганна Жмурко у складі збірної України виборола «срібло» на чемпіонаті Асоціації Балканських легкоатлетичних федерацій з кросу в Румунії 10:37
Фінішував чемпіонат Асоціації Балканських легкоатлетичних федерацій з кросу, що проходив у Бейле-Фелікс (Румунія).
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:33
Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 4 пожежі.
10 листопада: цей день в Україні і світі 10:32
День 1356 Російська агресія - Day 1356 Russian aggression
Росіяни атакували енергетичну та транспортну інфраструктуру Чернігівщини 14:18
Вранці 7 листопада російські війська завдали ударів по об’єктах енергетичної та транспортної інфраструктури в Городнянській та Бахмацькій громадах.