Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 29 травня, 04:56:21

Підсумки ІІ (міського) етапу ХV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом "Об’єднаймося ж, брати мої!"

14.01.2016   09:16

З метою популяризації творчої спадщини Т.Г.Шевченка, утвердження його духовних заповідей як важливого чинника консолідації суспільства, активізації національно – патріотичного виховання учнівської молоді відбувся ІІ (міський) етап ХV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!».

На розгляд журі надійшло 35робіт з номінації «Література» (ЗНЗ №№1, 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11, 13, 14, 19, 20, 21, 22, 24, 27, 29, 30, 31, 32, 34, 35) та 13 робіт з номінації «Історія України і державотворення» (ЗНЗ №№ 3, 4, 11, 13, 14, 15, 16, 19, 22, 24, 29, 30, 35).

Переможцями ІІ (міського) етапу Конкурсу журі визнало:

- У номінації «Література»:

Остапенко Ірину, ученицю 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 9 Чернігівської міської ради;

Зеленського Владислава, учня 9 класу Чернігівського колегіуму №11 Чернігівської міської ради;

Маценко Діану, ученицю 5 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 29 Чернігівської міської ради;

- У номінації «Історія України і державотворення»:

Савенко Валерію, ученицю 9 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 19 Чернігівської міської ради;

Письменну Владиславу, ученицю 7 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 29 Чернігівської міської ради;

Приходько Дар`ю, ученицю 7 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 29 Чернігівської міської ради;

Шевченко Валентину, ученицю 7 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 29 Чернігівської міської ради.

 

Лауреатами конкурси журі визнало:

- У номінації «Література»:

Сапегу Богдана, учня 7 класу спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов;

Бистрову Дарину, ученицю 5 класу спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням іноземних мов;

Литвиненко Крістіну, ученицю 7 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 3 Чернігівської міської ради;

Письменну Катерину, ученицю 10 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради;

Іценко Валерію, ученицю 9 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 6 Чернігівської міської ради;

Гейдарову Ельвіру, ученицю 9 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 14 Чернігівської міської ради;

Лукашенка Дмитра, учня 9 класу Чернігівського інформаційно – технологічного ліцею №16 Чернігівської міської ради;

Присяжного Назара, учня 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 19 Чернігівської міської ради;

Штупун Анастасію, ученицю 6 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 20 Чернігівської міської ради;

Рибалочко Олену, ученицю 5 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 30 Чернігівської міської ради;

Хоменко Ангеліну, ученицю 7 класу Чернігівського ліцею №32 Чернігівської міської ради;

Шкуропат Катерину, ученицю 8 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 34 Чернігівської міської ради.

- У номінації «Історія України і державотворення»:

Зіберт Поліну, ученицю 9 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №30 Чернігівської міської ради;

Мінаєву Юлію, ученицю 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 4 Чернігівської міської ради;

Нагорну Дар`ю, ученицю 11 класу Чернігівського інформаційно – технологічного ліцею №16 Чернігівської міської ради;

Козловську Камілу, ученицю 10 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №35 Чернігівської міської ради;

Грищенко Дарину, ученицю 10 класу ліцею №15 м. Чернігова;

Морщак Каріну, ученицю 10 класу ліцею №15 м. Чернігова;

Семпокрила Дмитра, учня 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №13 Чернігівської міської ради;

Кожинського Дмитра, учня 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №13 Чернігівської міської ради;

Кашпура Андрія, учня 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №13 Чернігівської міської ради;

Янголя Дмитра, учня 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №13 Чернігівської міської ради;

Малець Юліану, ученицю 9 класу Чернігівського ліцею №22 Чернігівської міської ради Чернігівської області;

Марченко Софію, ученицю 9 класу Чернігівського колегіуму №11 Чернігівської міської ради.

Останні новини Чернігівщини

З 30 травня Укрзалізниця додає ще 6 рейсів за маршрутом Чернігів-Ніжин

З 30 травня Укрзалізниця додає ще 6 рейсів за маршрутом Чернігів-Ніжин 16:25

В Укрзалізниці повідомили про покращення сполучення деблокованими регіонами, а тому додає ще 6 рейсів Чернігів - Ніжин та зворотно, з 30 травня

У Ніжині проводять екскурсії для вимушених переселенців

У Ніжині проводять екскурсії для вимушених переселенців 16:21

На сьогодні в Ніжині налічується 2500 внутрішньо переміщених осіб.

“Якщо ворог смішний, то він вже не страшний". Виставка карикатур у Чернігові. ФОТОРЕПОРТАЖ 16:16

"Якщо ворог смішний, то він вже не страшний". 27 травня у Туристичному інформаційному центрі відкрилася Міжнародна виставка політичних та антивоєнних карикатур у межах міжнародного конкурсу під гаслом "Русскій воєнний корабель, іди на …!".

   На Чернігівщині не вистачає «робочих рук»: які професії найбільше затребувані роботодавцями

На Чернігівщині не вистачає «робочих рук»: які професії найбільше затребувані роботодавцями 16:13

На сьогодні у базі даних Чернігівської обласної служби зайнятості налічується 337 вакансій.

ГО «КРИМSOS» та агентство ООН у справах біженців в Україні шукає активних переселенців

ГО «КРИМSOS» та агентство ООН у справах біженців в Україні шукає активних переселенців 11:35

Громадська організація «КРИМSOS» та агентство ООН у справах біженців в Україні шукає проактивних переселенців та прагне допомогти внутрішньо переміщеним особам (ВПО) у розв'язанні задач і викликів, з якими вони стикаються самі чи в громадах, де проживають.