Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 19 квітня, 17:51:07

Реалізація права на звернення громадян

20.08.2015   15:04Агенцiя

Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах державної фіскальної служби є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади.

Один із пріоритетних напрямків роботи ДФС - це забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням.

З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 24  письмових звернень громадян. У зверненнях порушувалися питання щодо ухилення від сплати податків, здавання в найм майна та проведення перевірки, відмови від ідентифікаційного номера, роз’яснення норм податкового законодавства тощо.

Всі звернення розглянуті своєчасно та без порушення термінів, встановлених чинним законодавством.  Для фахівців податкової  важливим є не тільки розгляд заяв та задоволення законних прав та інтересів громадян, але й виявлення основних причин, що викликають їх надходження.

Звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним (безкоштовним зі  стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 (з 8-00 до 20-00 у робочі дні) та через мережу Інтернет : www.sfs.gov.ua (цілодобово).

Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення. Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
          
Посадовими особами інспекції за звітний  період  проведено 9 особистих прийомів  громадян, у тому числі через громадську приймальню - 4, виїзних прийомів – 5.  Безпосередньо під час особистих прийомів  надані відповіді за всіма зверненнями. 

Особистий прийом громадян  посадовими особами інспекції проводиться за попереднім записом за тел: 65-28-25, 15-07 або у кім. 8.  Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді у приміщенні інспекції та на суб-сайті ГУ ДФС в Чернігівській області.

Останні новини Чернігівщини

«Трагедія в Драмі» — прем’єра документального проєкту-розслідування Суспільного 10:50

19 квітня о 19:00 на ютуб-каналі Суспільне Чернігів відбудеться прем'єра документального проєкту «Трагедія в Драмі».

Ярмаркували у Чернігові: яких працівників шукають місцеві підприємства? 10:39

Яку роботу та умови праці пропонують, говорили на ярмарку вакансій етичного бізнесу в Чернігові. Захід відбувся з ініціативи Міжнародної Організації з Міграції (МОМ) за фінансування народу Японії та за сприяння Чернігівської обласної служби зайнятості.

Спільний проєкт міста Чернігова, уряду Німеччини та UNDP в Україні 10:30

Наприкінці 2022 року в Україні було розпочато проєкт «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів», який фінансується урядом Німеччини. Реалізує проєкт німецька компанія GIZ та Програма розвитку ООН (UNDP) в Україні.

Чи високі ризики відбудови/відновлення об’єктів соціальної інфраструктури, пошкодженої внаслідок російської агресії в Чернігові? 10:13

Наявність ризиків під час моніторингу визначали аналітики громадської організації «Агенція міських ініціатив».

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:44

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій постраждала 1 особа.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини