Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 17 вересня, 18:42:22

Більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні

21.12.2013   11:52Агенцiя

Про результати дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян” у Прилуцькій міській раді

Відповідно до розпоряджень міського голови та з метою вивчення громадської думки жителів міста щодо організації роботи зі зверненнями громадян з 11 листопада по 10 грудня поточного року шляхом анонімного анкетування проводилося дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян”, про що проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.

Скриньки для збору анкет були встановлені в громадській приймальні, вестибюлі міської ради та Центрі надання адміністративних послуг. Також анкета була розміщена на порталі міста.

Громадянам було запропоновано дати відповіді на 6 запитань, 4 з яких стосувалися організації роботи зі зверненнями, 1 питання стосувалося об’єктивності та неупередженості розгляду звернень та традиційне питання щодо зауважень та побажань у роботі зі зверненнями.

За вказаний період громадяни заповнили 48 анкет. Аналіз відповідей на питання анкети свідчить про те, що більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні, майже всі респонденти зверталися до міської ради з пропозиціями, заявами чи скаргами.
Більшість опитуваних вважають найзручнішим способом письмове звернення до громадської приймальні міської ради та вказують на доступність подання звернення, можливість отримання консультацій та безпосереднє спілкування з посадовцем.

Одним із зручних способів для громадян є звернення по телефону. Частина опитуваних вважає більш дієвим звернення на особистий прийом до керівництва. У двох анкетах вказано звернення на електронну адресу як найбільш простий і швидкий спосіб подання звернення і отримання відповіді.
Майже всі опитані вважають розгляд звернень посадовими особами міської ради об’єктивним та неупередженим, хоча у двох анкетах зазначена негативна відповідь. Також дві негативні відповіді стосуються формату роботи громадської приймальні. Хоча анкета анонімна, але можна припустити, що негативні відповіді викликані вимогою чинного законодавства подавати звернення особисто, оскільки з даного питання є найбільше нарікань.

На запитання “Чи задоволені Ви форматом роботи громадської приймальні?” 46 опитаних відповіли “так” і лише двоє – “ні”.
Начальник громадської приймальні зауважила, що посадовим особам міської ради необхідно звернути увагу на більш уважне ставлення до заявників та тих питань, які вони піднімають у зверненнях, не забувати про повагу та терпимість до громадян, прислухатися та враховувати думки жителів міста у вирішенні проблем, з якими вони звертаються до міської ради.

Як говорять результати проведеного дослідження, жителів міста задовольняє практика проведення виїзних прийомів, прямих ліній, звернень по телефону тощо, оскільки такі методи роботи користуються попитом у прилучан і повністю забезпечують можливість реалізації конституційних прав громадян на звернення.

Останні новини Чернігівщини

Двоє чоловіків заплатять штраф за незаконний вилов риби

Двоє чоловіків заплатять штраф за незаконний вилов риби 11:47

Вироком Чернігівського районного суду Чернігівської області від 13.09.2019 двох місцевих жителів засуджено за незаконне зайняття рибним добувним промислом, що спричинило істотну шкоду (ч. 1 ст. 249 КК України).

Обговорено результати реалізації заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції

Обговорено результати реалізації заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції 11:17

Результати реалізації заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції у рамках компоненту PEPFAR проекту «Challenge TB» в Чернігівській області обговорено на засіданні за «круглим столом» в обласному центрі.

Міський голова Чернігова про ризики цьогорічного опалювального сезону

Міський голова Чернігова про ризики цьогорічного опалювального сезону 11:02

На ранковій нараді у муніципалітеті сьогодні учергове проаналізували стан боргів у сфері ЖКГ та по теплопостачальним підприємствам.

Обстановка на кордоні. Офіційно

Обстановка на кордоні. Офіційно 10:44

Протягом останньої доби змін в обстановці на державному кордоні України в межах Чернігівщини не відбулося, вона залишалася стабільною та контрольованою.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини