Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 29 вересня, 15:21:33

Більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні

21.12.2013   11:52Агенцiя

Про результати дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян” у Прилуцькій міській раді

Відповідно до розпоряджень міського голови та з метою вивчення громадської думки жителів міста щодо організації роботи зі зверненнями громадян з 11 листопада по 10 грудня поточного року шляхом анонімного анкетування проводилося дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян”, про що проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.

Скриньки для збору анкет були встановлені в громадській приймальні, вестибюлі міської ради та Центрі надання адміністративних послуг. Також анкета була розміщена на порталі міста.

Громадянам було запропоновано дати відповіді на 6 запитань, 4 з яких стосувалися організації роботи зі зверненнями, 1 питання стосувалося об’єктивності та неупередженості розгляду звернень та традиційне питання щодо зауважень та побажань у роботі зі зверненнями.

За вказаний період громадяни заповнили 48 анкет. Аналіз відповідей на питання анкети свідчить про те, що більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні, майже всі респонденти зверталися до міської ради з пропозиціями, заявами чи скаргами.
Більшість опитуваних вважають найзручнішим способом письмове звернення до громадської приймальні міської ради та вказують на доступність подання звернення, можливість отримання консультацій та безпосереднє спілкування з посадовцем.

Одним із зручних способів для громадян є звернення по телефону. Частина опитуваних вважає більш дієвим звернення на особистий прийом до керівництва. У двох анкетах вказано звернення на електронну адресу як найбільш простий і швидкий спосіб подання звернення і отримання відповіді.
Майже всі опитані вважають розгляд звернень посадовими особами міської ради об’єктивним та неупередженим, хоча у двох анкетах зазначена негативна відповідь. Також дві негативні відповіді стосуються формату роботи громадської приймальні. Хоча анкета анонімна, але можна припустити, що негативні відповіді викликані вимогою чинного законодавства подавати звернення особисто, оскільки з даного питання є найбільше нарікань.

На запитання “Чи задоволені Ви форматом роботи громадської приймальні?” 46 опитаних відповіли “так” і лише двоє – “ні”.
Начальник громадської приймальні зауважила, що посадовим особам міської ради необхідно звернути увагу на більш уважне ставлення до заявників та тих питань, які вони піднімають у зверненнях, не забувати про повагу та терпимість до громадян, прислухатися та враховувати думки жителів міста у вирішенні проблем, з якими вони звертаються до міської ради.

Як говорять результати проведеного дослідження, жителів міста задовольняє практика проведення виїзних прийомів, прямих ліній, звернень по телефону тощо, оскільки такі методи роботи користуються попитом у прилучан і повністю забезпечують можливість реалізації конституційних прав громадян на звернення.

Останні новини Чернігівщини

У Ніжині викрито «лабораторію» з виготовлення наркотиків

У Ніжині викрито «лабораторію» з виготовлення наркотиків 12:01

За належної взаємодії прокурорів Чернігівської обласної прокуратури, слідчих СУ ГУНП в Чернігівській області та оперативних працівників УСР в Чернігівській області ДСР НП України викрито групу осіб, які налагодили схему збуту наркотичних засобів на території м. Ніжина Чернігівської області.

На Прилуччині поліцейські притягнули до відповідальності продавця магазину за продаж алкоголю неповнолітнім

На Прилуччині поліцейські притягнули до відповідальності продавця магазину за продаж алкоголю неповнолітнім 11:58

Співробітники ювенальної превенції Прилуцького районного відділу поліції склали два адміністративні протоколи на продавця магазину в Талалаївській громаді, який продав алкоголь неповнолітнім.

Чернігівська міська рада: про Чернігівську ТЕЦ без маніпуляцій

Чернігівська міська рада: про Чернігівську ТЕЦ без маніпуляцій 11:56

У зв'язку зі зверненням Чернігівської міської ради до Уряду з проханням провести екстрене засідання Штабу з підготовки до опалювального сезону під час воєнного стану, щоб не допустити зрив опалювального сезону у місті, відповідаємо на найактуальніші питання, пов’язані з цим рішенням.

У Ніжині молоді лікарі отримали службове житло

У Ніжині молоді лікарі отримали службове житло 11:52

Міська рада продовжує роботу з покращення медичних послуг та медобслуговування в Ніжинській громаді, залучаючи в місто молодих спеціалістів.

Потужна інформаційна підтримка та реальна допомога у відбудові: Чернігівщина та Франція поглиблюють партнерські відносини 11:48

Найближчим часом до області надійде 6 мостів, будматеріали та інша гуманітарна допомога від Франції.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини